Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Fruit Ocean chce podbić rynek napojów witaminowych

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 04-06-2014, 08:47
Fruit Ocean chce podbić rynek napojów witaminowych
fot. Fruit Ocean

Fruit Ocean, twórcy napojów Clic i Smart, czyli mieszanki wody, soków owocowych i ekstraktów ziołowych oraz witaminowych, mieli pomysł na dystrybucję, skład i budowanie nowej subkategorii. Brakowało im jednak kapitału na niezbędny marketing. Co zatem zrobili? Wynegocjowali strategiczną umowę z marketingowcami z polskiej Group One. I spece od reklamy zostali graczami na rynku napojów - czytamy w Pulsie Biznesu.

Group One, największa polska grupa marketingowa, kierowana przez Marka Żołędziowskiego, przygotowała całą koncepcję kreatywną i promocyjną napoju Smart, łącznie z opakowaniem. 

Jak informuje Puls Biznesu przez najbliższe cztery miesiące Biedronka w 1400 sklepach będzie testować sprzedaż Smarta, zamawiając w tym czasie co najmniej kilkaset tysięcy butelek napoju. Portugalski gigant wszedł w projekt, choć wcześniej sam przymierzał się do produkcji nutraceutyku, bo tak nazywa się ta nowa subkategoria napitków. Jeśli testy wypadną pozytywnie, Jeronimo Martins chce przejąć Smarta wraz z pomysłem na marketing jako markę własną, płacąc od każdej butelki odpowiedni procent na rzecz Fruit Ocean i Group One. Obroty z tytułu sprzedaży Clica i Smarta w przyszłym roku szacowane są na nawet 20 mln zł.

Piotr Grochowski, jeden z właścicieli i twórców Fruit Ocean, przyznaje, że konkurencja już zaczęła wypuszczać produkty podobne do Smarta. Dlatego jego spółka, chcąc być liderem w kategorii, idzie o krok dalej, stawiając na rozwój bliźniaczego produktu - napoju Clic, przeznaczonego do szerokiej dystrybucji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Kamil 10-10-2016, 13:37:
Kupiłem napój anty stres poczym bardzo się zirytowalem zucilem butelka o podłogę po tym jak przeczytałem ilość zawartości tam ziół np. Melisa 0,0 1 % rumianek 0,01 % trawa cytrynowa 0,01 % na etykiecie widniał napis
,,Napój Który Może Więcej ,, tak naprawdę nie może nic .
  • internautka 06-08-2014, 12:38:
Napoje są naprawdę dobre... smaczne i mają kofeinę co dodaje energii.... zamiast kawy ( bo nie drażnią żołądka jak kawa)

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH