Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

George Clooney w nowej odsłonie kampanii Nespresso „What else" (wideo)

Marka Nespresso zaskakuje nową odsłoną kultowej już kampanii „What else?”. Kampania digitalowa wystartowała 17 października, w telewizji spoty pojawią się od 5 listopada.

George Clooney w nowej odsłonie kampanii Nespresso „What else
fot. materiały prasowe

George Clooney od 13 lat jest ambasadorem Nespresso. Wieloletnia współpraca marki z gwiazdą hollywoodzkiego kina opiera się nie tylko na jego udziale w kampaniach reklamowych, ale także na czynnym członkostwie w Radzie Doradczej ds. Zrównoważonego Rozwoju Nespresso, odpowiedzialnej za innowacyjne rozwiązania w kierunku poprawy jakości życia farmerów, ich rodzin oraz społeczności lokalnych zajmujących się uprawą i pozyskiwaniem kawy.

Nowa kampania „What else?” została podzielona na trzy części - „The Quest”, „Really George?” oraz „Our Quest”. U boku George’a Clooneya zobaczymy Natalie Dormer, znaną z roli Margaery Tyrell w serialu „Gra o Tron”, a także przedstawicieli marki Nespresso, m.in. farmerów, agronomów czy szkoleniowców, czyli współtwórców niepowtarzalnego smaku zamkniętego w każdej  kapsułce kawy.

„The Quest” to przede wszystkim zabawa konwencją popularnego serialu i wizerunkiem aktora. Widzimy w niej George’a Clooneya w średniowiecznej zbroi, który niespodziewanie i ku zdziwieniu zebranych, przedziera się przez ekran projekcyjny do współczesnego świata i wyrusza do butiku Nespresso w poszukiwaniu swojej ulubionej kawy.

 Tegoroczna edycja kampanii Nespresso „What else?” to kompilacja dotychczasowych konceptów reklamowych znanych z poprzednich lat. Połączenie wizerunku zawadiackiego, zabawnego George’a z wiedzą i doświadczeniem ekspertów. Celem kampanii jest udzielenie odpowiedzi na pytanie „Co kryje się za filiżanką kawy?”. Idea stworzenia najwyższej jakości produktu, pozyskiwanego w trosce o środowisko oraz pracowników. Staranny proces od wyjątkowego podejścia do ziarna kawowca, aż po dedykowane usługi, jak recycling zużytych kapsułek.

Kampania została zaplanowana w dwóch obszarach – TV oraz Digital. Działania digitalowe ruszyły 17 października i obejmują trzy spoty reklamowe, prezentowane za pośrednictwem mediów: VOD, Youtube, Facebook oraz Instagram w 30’, 15’ i 6’ sekundowych filmikach oraz w formacie displey’owym. Kampania telewizyjna wystartuje 5 listopada i prowadzona będzie na antenie stacji telewizyjnych TVN i Polsat, a także na ich kanałach tematycznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Nespresso RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT    /    rynek kawy RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT    /    George Clooney RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.117.68
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.