Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Getfresh na FRSiH 2016: W osobistej relacji z klientem robot jeszcze długo nie zastąpi człowieka

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-10-2016, 20:32
Getfresh na FRSiH 2016: W osobistej relacji z klientem robot jeszcze długo nie zastąpi człowieka
Przemysław Schmidt, prezes zarządu Getfresh Sp. z o.o., fot. PTWP

- Nadal najważniejsze pod kątem sprzedaży jest dla nas to żeby nasz kierowca miał dobre relacje z pracownicami administracji w firmach i przekonywał je, żeby zamawiano więcej wody, bo np. będzie cieplej. Tego elementu przez robotykę nie zastąpimy jeszcze przez jakiś czas - mówił Przemysław Schmidt, prezes zarządu Getfresh Sp. z o.o. podczas sesji tematycznej "Przemysł spożywczy. Biznes 4.0 - nowe technologie czynnikiem konkurencyjności" w ramach IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Przemysław Schmidt zgodził się z tezą, że mamy obecnie do czynienia z przełomem technologicznym na miarę rewolucji przemysłowej w Anglii.

- Zmiany związane z IT i robotyką są wielkie i mogą zmienić cały sposób funkcjonowania organizacji. Nie potrafię sobie wyobrazić jak kiedyś takie firmy jak nasza mogły funkcjonować bez bardzo dobrej infrastruktury technologicznej. Nie chodzi o to, że wydobywamy wodę z głębi ziemi i w sposób nowoczesny ją rozlewamy, tylko że musimy tę wodę bardzo dobrze dostarczyć do naszych klientów. Jesteśmy współczesnymi woziwodami , którzy przy pomocy transportu rozwożą towar do punktów dystrybucyjnych w całym kraju, a następnie małe ciężarówki z napisem Dar Natury jeżdżą do naszych klientów - dodał.

Prezes zarządu Getfresh przyznał, że nowoczesne technologie w firmie obejmują zarówno przepływ towaru, jak i transakcje gotówkowe.

- Codziennie otrzymujemy raport o tym ile butelek zostało sprzedanych. Kontrolujemy ten proces w interwałach jednodniowych, podobnie jak przepływ gotówki. Dzisiaj dostałem np. informację, że wykonaliśmy 92 proc. budżetu z poprzedniego dnia. Mamy 50 tys. klientów oraz 100 tys. punktów do stawiania dużych butelek. Wiemy w każdej chwili ile tego mamy i ile rozwieźliśmy - dodał.

Według Schmidta największym wyzwaniem dla firmy pozostają relacje interpersonalne, które wymykają się nowoczesnym technologiom.

- Nadal najważniejsze jest to żeby kierowca-sprzedawca miał dobre relacje z paniami z administracji i przekonał je, żeby zamawiano więcej wody, bo np. będzie cieplej. Tego elementu przez robotykę nie zastąpimy jeszcze przez jakiś czas. W naszym biznesie, podobnie jak we wszystkich innych, element osobistej relacji jest bardzo ważny - dodał.

Na koniec swojego wystąpienia Szmidt opowiedział o nowoczesnym zakładzie produkcyjnym Getfresh odkupionym od Nestle.

- Mamy najnowocześniejszy zakład tylko dlatego, że Nestle zbudowało go według swoich standardów po czym postanowiło go sprzedać. Jest tam stosunkowo nowoczesna linia produkcyjna, ale bez przesady, biegających robotów tam nie ma. Niedawno podczas jednego ze spotkań usłyszałem tezę, że to tylko kwestia czasu kiedy zostaniemy przejęci przez sztuczną inteligencję. Tak więc rozmawiając o automatyzacji procesów przemysłowych pamiętajmy, że za jakiś czas i tak czeka nas rzeczywistość z "Terminatora" - zakończył żartobliwie Schmidt.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.