Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Gra miejska „Zawsze Słońce” - nowa aktywacja marki Żywiec Zdrój

16. sierpnia rozpoczęła się gra miejska „Zawsze Słońce”, organizowana przez Żywiec Zdrój. Mechanizm akcji łączy świat realny z wirtualnym. Gra polega na szukaniu słońc zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i na wirtualnej mapie na zawszeslonce.pl. W sumie do znalezienia będzie 7100 słońc, a każde z nich kryje nagrodę. Akcja trwa do 16. października.

Gra miejska „Zawsze Słońce” - nowa aktywacja marki Żywiec Zdrój
fot. materiały prasowe

Akcja „Zawsze Słońce” to pomysł Żywiec Zdrój na symboliczne przedłużenie lata. Marka zachęca wszystkich do włączenia się w poszukiwania słońc w przestrzeni miejskiej, albo do odkrywania ich na specjalnej wirtualnej mapie. Dostępne są dwa warianty gry, dzięki którym udział w niej mogą wziąć mieszkańcy całej Polski. Tryb MIASTO pozwala uczestnikom na szukanie słońc namalowanych na chodnikach 31 miast. Zastosowanie specjalnej farby hydrofobowej sprawia, że słońca widoczne są tylko wtedy, kiedy spadnie deszcz. Drugi tryb gry – MAPA – daje możliwość poszukiwania słońc na wirtualnej mapie Polski, dostępnej na stronie zawszeslonce.pl.

Przystąpić do gry może każdy. Wystarczy kupić butelkę Żywiec Zdrój Smako-Łyk o pojemności 1,5l w promocyjnym opakowaniu i ze specjalnym kodem na odwrocie etykiety. Następnie na stronie zawszeslonce.pl należy wybrać tryb gry i aktywować kod. Każdy z kodów aktywny jest przez 24h i umożliwia wykonanie 10 prób odkrycia słońca. Wszelkie informacje i wskazówki ułatwiające poszukiwanie słońc i ukrytych pod nimi nagród dostępne są pod specjalnie stworzonymi na potrzeby akcji „hasztagami”: (#zawszeslonce – daje podpowiedzi do szukania słońc na chodnikach miast, natomiast #zawszesloncenamapie – wskazuje lokalizacje słońc ukrytych na wirtualnej mapie).

Dla uczestników gry, którzy jako pierwsi odnajdą słońca czekają atrakcyjne nagrody: 100 voucherów o wartości 1000zł każdy – do zrealizowania na portalu wakacje.pl, 1000 voucherów o wartości 100zł każdy – do zrealizowania w sklepach Decathlon oraz 6000 słonecznych toreb z symbolem „Zawsze Słońce” – zaprojektowanych specjalnie na potrzeby akcji.

Kampania jest realizowana w najbardziej zasięgowych, ogólnopolskich kanałach TV, internecie - w tym w mediach społecznościowych. Działania są wsparte również materiałami POS.

Autorem kreacji jest Agencja K2, która odpowiada również za realizację aktywacji. Spot reklamowy został wyprodukowany przez agencję Young & Rubicam. Komunikację w mediach społecznościowych prowadzi agencja VML. Za kampanię PR odpowiada agencja Garden of Words, a za zaplanowanie i zakup mediów dom mediowy MediaCom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żywiec Zdrój RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • artmetic ekonsulting 2016-08-25 00:41:58
    Aplikacje mobilne android dla firm: artmetic.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.144.100.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.