REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Gra miejska „Zawsze Słońce” - nowa aktywacja marki Żywiec Zdrój

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 23-08-2016, 14:57
Gra miejska „Zawsze Słońce” - nowa aktywacja marki Żywiec Zdrój
fot. materiały prasowe

16. sierpnia rozpoczęła się gra miejska „Zawsze Słońce”, organizowana przez Żywiec Zdrój. Mechanizm akcji łączy świat realny z wirtualnym. Gra polega na szukaniu słońc zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i na wirtualnej mapie na zawszeslonce.pl. W sumie do znalezienia będzie 7100 słońc, a każde z nich kryje nagrodę. Akcja trwa do 16. października.

REKLAMA

Akcja „Zawsze Słońce” to pomysł Żywiec Zdrój na symboliczne przedłużenie lata. Marka zachęca wszystkich do włączenia się w poszukiwania słońc w przestrzeni miejskiej, albo do odkrywania ich na specjalnej wirtualnej mapie. Dostępne są dwa warianty gry, dzięki którym udział w niej mogą wziąć mieszkańcy całej Polski. Tryb MIASTO pozwala uczestnikom na szukanie słońc namalowanych na chodnikach 31 miast. Zastosowanie specjalnej farby hydrofobowej sprawia, że słońca widoczne są tylko wtedy, kiedy spadnie deszcz. Drugi tryb gry – MAPA – daje możliwość poszukiwania słońc na wirtualnej mapie Polski, dostępnej na stronie zawszeslonce.pl.

Przystąpić do gry może każdy. Wystarczy kupić butelkę Żywiec Zdrój Smako-Łyk o pojemności 1,5l w promocyjnym opakowaniu i ze specjalnym kodem na odwrocie etykiety. Następnie na stronie zawszeslonce.pl należy wybrać tryb gry i aktywować kod. Każdy z kodów aktywny jest przez 24h i umożliwia wykonanie 10 prób odkrycia słońca. Wszelkie informacje i wskazówki ułatwiające poszukiwanie słońc i ukrytych pod nimi nagród dostępne są pod specjalnie stworzonymi na potrzeby akcji „hasztagami”: (#zawszeslonce – daje podpowiedzi do szukania słońc na chodnikach miast, natomiast #zawszesloncenamapie – wskazuje lokalizacje słońc ukrytych na wirtualnej mapie).

Dla uczestników gry, którzy jako pierwsi odnajdą słońca czekają atrakcyjne nagrody: 100 voucherów o wartości 1000zł każdy – do zrealizowania na portalu wakacje.pl, 1000 voucherów o wartości 100zł każdy – do zrealizowania w sklepach Decathlon oraz 6000 słonecznych toreb z symbolem „Zawsze Słońce” – zaprojektowanych specjalnie na potrzeby akcji.

Kampania jest realizowana w najbardziej zasięgowych, ogólnopolskich kanałach TV, internecie - w tym w mediach społecznościowych. Działania są wsparte również materiałami POS.

Autorem kreacji jest Agencja K2, która odpowiada również za realizację aktywacji. Spot reklamowy został wyprodukowany przez agencję Young & Rubicam. Komunikację w mediach społecznościowych prowadzi agencja VML. Za kampanię PR odpowiada agencja Garden of Words, a za zaplanowanie i zakup mediów dom mediowy MediaCom.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • artmetic ekonsulting 25-08-2016, 00:41:
Aplikacje mobilne android dla firm:

artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH