Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Napoje

Grauer, KPMG: unikalnym aktywem Marwitu jest własna dystrybucja soków jednodniowych

Rynek spekuluje, że Marwit szuka inwestora. - Unikalnym aktywem firmy jest własna dystrybucja soków jednodniowych, oparta o dużą flotę samochodów dostawczych oraz własne lodówki w sklepach - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Piotr Grauer, dyrektor w KPMG.

Grauer, KPMG: unikalnym aktywem Marwitu jest własna dystrybucja soków jednodniowych
Piotr Grauer, dyrektor KPMG. Fot. PTWP

- Tak zorganizowana sieć sprzedaży na terenie całego kraju może potencjalnie stanowić atrakcyjną platformę dla inwestorów, mając produkty komplementarne albo pomysł na rozszerzenie możliwości jej wykorzystania - dodaje Piotr Grauer z KPMG.

Przypomnijmy, że Puls Biznesu poinformował, że producent soków jednodniowych, zup i sałatek potrzebuje kapitału. Według jednych, do wzięcia jest całość biznesu, według innych, część - w ramach dokapitalizowania.

Jan Kospin, Director, M&A, Member of the Management Board at Navigator Capital Advisory Sp. z o.o. jest zdania, że zainteresowanymi przejęciem spółki mogą być gracze branżowi, dla których Marwit byłby uzupełnieniem portfolio produktowego. Jeśli spółka ma klarowną strategię wzrostu mogą się nią zainteresować także fundusze private equity - komentuje członek zarządu Navigator Capital Advisory.

Jednak ostateczne rozstrzygnięcie, który typ inwestora byłby właściwszy uzależniony jest od oczekiwań właściciela spółki.

Z kolei Łukasz Targoszyński, adwokat w warszawskim biurze kancelarii Baker McKenzie, dodaje: 

- Segment zdrowej żywności, w który wpisuje się Marwit ze swoim portfolio soków jednodniowych, zup i sałatek, jest bardzo perspektywiczny i możemy się spodziewać jego dalszego dynamicznego rozwoju w najbliższym czasie. Całkowicie naturalne wydaje się więc dążenie przez Marwit do rozwoju kolejnych kategorii zdrowych produktów. Wymaga to jednak znacznych inwestycji i wiąże się z ryzykiem, że produkty nie zostaną przyjęte przez rynek. Odpowiedzią jest pozyskanie inwestora, który wniesie środki na dalszy rozwój i przyjmie na siebie część ryzyka związanego z tym rozwojem - komentuje Łukasz Targoszyński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr Grauer RSS ALERT    /    KPMG RSS ALERT    /    Marwit RSS ALERT    /    Jan Kospin RSS ALERT    /    Łukasz Targoszyński RSS ALERT    /    Baker McKenzie RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • jerzy 2018-12-14 18:21:51
    wałki się kręcą od lat to i tak jest ...... całość pójdzie bo golasy i same długi .....Właściciel chciał korporację stworzyć ..... ludzi wymienia co kilka miesięcy ...nikt nie pasuje ...pasożytom płaci wiele a filarom firmy grosze ....no i ch........jest

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.114.202
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.