REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hoop Cola z nową kampanią świąteczną

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 08-11-2016, 11:05
Hoop Cola z nową kampanią świąteczną
fot. materiały prasowe

Hoop Cola rozpoczyna świąteczną kampanię marketingową. Główną oś kampanijnej opowieści stanowi polska tradycja wspólnego wypatrywania Pierwszej Gwiazdki, której pojawienie się jest znakiem do rozpoczęcia kolacji wigilijnej. To właśnie ten świąteczny symbol jest bohaterem rozpoczynającej się kampanii.

REKLAMA

Najnowszą kampanię marka Hoop Cola dedykuje wszystkim, którzy tęsknią za bliskimi. Kampania ma zbliżać ludzi w tym wyjątkowym przedświątecznym okresie za sprawą gwiazd, którymi można się wzajemne obdarowywać. Każda z gwiazd ma swoje miejsce w gwiazdozbiorze życzeń Hoop Coli. Osoba, która otrzyma gwiazdkę, staje się jej „wyłącznym” właścicielem.

Jak wysłać gwiazdkę? Wystarczy wejść na stronę www.hoopcola.pl i wybrać gwiazdę, którą chcemy komuś zadedykować, a następnie wpisać życzenia i zdecydować, w jaki sposób mają zostać dostarczone (SMSem, mailem, przez portal społecznościowy). Można również zaznaczyć termin dostarczenia gwiazdki.

To jednak nie wszystko. Hoop Cola zachęca też do powrotu do pięknego zwyczaju wysyłania papierowych kartek świątecznych. Producent napoju przygotował około 200 000 kartek, które są dostępne w wybranych sklepach w całym kraju.

Akcja ma zaplanowane silne wsparcie mediowe. Główne kanały komunikacji to telewizja i Internet. Spoty reklamowe nie bazują wyłącznie na standardowym formacie 30 sekundowym, ale można też zobaczyć dłuższą - 60 sekundową wersję. Dodatkowo kampania wspierana jest działaniami w mediach społecznościowych i w prasie handlowej. Na butelkach Hoop Coli w okresie świątecznym pojawiła się też etykieta, która wyjaśnia, jak wysłać gwiazdkę.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made, która stworzyła scenariusz spotu oraz projekty graficzne — w tym projekt KV, projekt świątecznych etykiet na butelkach oraz kartek świątecznych. Hand Made jest także twórcą strategii komunikacji zarówno dla telewizji, jak i Internetu. Nad produkcją spotu czuwał dom produkcyjny D35, a nad zakupem mediów Havas Media. Kampania rozpoczęła się 7 listopada i potrwa do końca świąt Bożego Narodzenia.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 329) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH