REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hoop Polska chce odegrać w tym roku istotną rolę w kategorii wód funkcjonalnych

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-01-2016, 11:32
Hoop Polska chce odegrać istotną rolę w kategorii wód funkcjonalnych
fot. Hoop.pl

Hoop Polska stawia na silną dystrybucję i umocnienie w kategorii wód funkcjonalnych i w tym roku chce odegrać istotną rolę w tej kategorii. Marka Arctic jest rozwijana, bo wody funkcjonalne, wzbogacane o witaminy czy minerały, są coraz bardziej postrzegane jako oferta służąca zdrowiu.

REKLAMA

Linia wód funkcjonalnych Artic+, przeznaczonych dla osób prowadzących aktywny tryb życia zadebiutowała w czerwcu 2015 roku.

- Od samego początku udziały rynkowe w sklepach, gdzie Arctic+ jest obecny, wyglądają bardzo dobrze w stosunku do swojej kolorowej konkurencji. Wierzę, że zbudowanie silnej dystrybucji pozwoli nam odegrać istotną rolę w kategorii czystych wód funkcjonalnych już w tym roku – mówi Karol Krekora, Brand Manager Hoop Polska.

Grupa Kofola wprowadziła wcześniej napoje funkcjonalne w Czechach i na Słowacji. Na polskim rynku w okresie wakacyjnym zadebiutowało pięć nowych smaków Arctic+, ale napoje funkcjonalne to oferta całoroczna dla osób aktywnych.

Według Euromonitor International Polska znajduje się dopiero na 20 miejscu w Europie pod względem wydatków na napoje funkcjonalne i jest daleko w tyle za rozwiniętymi rynkami Unii Europejskiej (szczególnie za Skandynawami), jednak szeroka dystrybucja i edukacja w zakresie korzyści zdrowotnych tego typu nowości rynkowych przekłada się na rozwój popytu.

- Komunikacja na opakowaniach, które opracowaliśmy, bazuje na nowoczesnej prezentacji korzyści dla konsumenta, wypływających z poszczególnych wariantów smakowych wody – mówi z kolei Iwona Chruściel, Account Executive of Packaging Department z wrocławskiej agencji PND Futura, która przygotowała szatę graficzną opakowań dla marki Arctic+, a także projekt nowej strony produktowej.

Hoop Polska należy do czeskiej Grupy Kofola ČeskoSlovensko, która jest jednym z najważniejszych producentów napojów bezalkoholowych w Europie Środkowej. Grupa działa w Czechach, na Słowacji, w Polsce, w Słowenii oraz w Rosji. Eksportuje swoje produkty do innych krajów, takich jak np. Stany Zjednoczone, Kanada, Francja, Niemcy, Wielka Brytania czy Litwa.

Hoop Polska w swoich trzech zakładach produkcyjnych, w Polsce: w Kutnie, Bielsku Podlaskim oraz w Grodzisku Wielkopolskim zatrudnia łącznie ponad 500 osób.

Portfolio produktów Hoop Polska obejmuje napój typu cola – Hoop Cola, linię napojów owocowych Jupi, syropy Paola, napój dla dzieci Jupik, herbatę mrożoną dla dzieci Jupik Tea, wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua, naturalną wodę mineralną Grodziska, Arctic, Oranżadę, herbatę mrożoną Pickwick Ice Tea oraz napoje funkcjonalne ARCTIC+.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KFLKofola SA

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • marian 15-01-2016, 07:53:
mam nadzieję, że odegra tak istotną rolę na rynku wód jak na rynku energy drinków

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 099) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 731 656)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH