Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hoop Polska i producent herbat Tetley podpisały umowę dystrybucyjną

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-10-2013, 10:33
Hoop Polska i producent herbat Tetley podpisały umowę dystrybucyjną
Martin Mateáš, Prezes Zarządu Hoop Polska

Hoop Polska sp. z o.o. oraz polski oddział koncernu sprzedającego herbaty: Tata Global Beverages Polska Sp. z o.o, poinformowały o nawiązaniu współpracy w zakresie dystrybucji w handlu tradycyjnym.

Od 21 października 2013 roku siły sprzedaży Handlu Tradycyjnego Hoop Polska będą się zajmowały aktywną sprzedażą herbat Tetley i Vitax, marek z portfolio Tata Global Beverages (TGB), w tych punktach handlu detalicznego, do których docierają obecnie, a do których nie dociera TGB. Siły sprzedaży TGB będą funkcjonowały tak jak dotychczas, bez żadnych zmian w strukturze. 

- Strategiczna współpraca z TGB, polskim oddziałem grupy obecnej na wielu rynkach światowych, w zakresie dystrybucji w kanale tradycyjnym, to dla nas innowacyjne podejście do zmieniającego się dynamicznie polskiego rynku - mówi Martin Mateáš, Prezes Zarządu Hoop Polska.

Projekt wspólnej dystrybucji Hoop Polska i TGB w handlu tradycyjnym jest przykładem wykorzystania oczywistych możliwości synergii na poziomie portfolio produktowego i istniejących w obu firmach struktur sprzedaży, w sposób jak najbardziej korzystny dla obu organizacji. Decyzja o współpracy została podjęta z uwzględnieniem odwrotnej sezonowości kategorii produktowych oferowanych przez firmę Hoop i firmę TGB (sezon na herbaty to okres jesienno-zimowy, podczas gdy sezon napojowy to okres wiosenno-letni) oraz wysokiego poziomu dodatkowej bazy sklepów po stronie Hoop Polska, co znacząco może zwiększyć dostępność produktów TGB.

- Wykorzystanie dodatkowego potencjału sił sprzedaży Hoop Polska Sp. z o.o. to dla marek Tetley i Vitax duża szansa na znaczące zwiększenie dystrybucji, a co za tym idzie, zwiększenie wartości sprzedaży. Cieszymy się bardzo z otwierającej się możliwości dotarcia do naszych konsumentów w handlu tradycyjnym, poprzez sklepy obsługiwane przez przedstawicieli firmy Hoop, a nie serwisowane przez nasze siły sprzedaży. Tetley i Vitax to marki, które cieszą się dużym zainteresowaniem konsumentów, zwiększona dostępność naszych produktów, w wyniku współpracy z Hoop Polska, na pewno pozytywnie przełoży się na satysfakcję konsumentów i wzmocnienie naszej pozycji na rynku - mówi Michał Kmiecik, członek zespołu zarządzającego TGB Polska, odpowiedzialny za rozwój sprzedaży i profitowość Klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH