Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Hoop: Rynek będzie podążał w kierunku napojów funkcjonalnych

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-07-2014, 12:08
Hoop Polska powalczy o segment napojów funkcjonalnych
Martin Mateas, prezes zarządu spółki Hoop Polska; Fot. Żelazna Studio

- Segment napojów funkcjonalnych to bardzo dobry biznes. Ta kategoria - choć na razie o małej skali w Polsce - stale rośnie i jest bardzo interesująca dla producentów. Rynek będzie podążał w tym kierunku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Martin Mateas, prezes zarządu spółki Hoop Polska.

- Jestem przekonany, że każdy producent napojów butelkowanych jest zainteresowany tą kategorią i śledzi to, co dzieje się na rynku oraz próbuje lub wkrótce będzie próbował w niej zaistnieć - dodaje.

Prezes potwierdza, że Hoop Polska również zamierza powalczyć o segment napojów funkcjonalnych. - Mamy przygotowane różne innowacyjne produkty funkcjonalne. Wprowadzimy je w odpowiednim czasie. Grupa Kofola stawia na innowacyjność. Mamy to w naszym DNA. W Czechach i na Słowacji już rozpoczęto wprowadzanie napojów funkcjonalnych. W następnej kolejności jest Polska. Chcemy dokładnie trzymać się planu, jaki mamy opracowany, a nie przeprowadzać eksperymenty. Średniofalowo, w ciągu najbliższych dwóch lat, na pewno będziemy wprowadzać funkcjonalne innowacje - komentuje Martin Mateas.

Jego zdaniem, ten segment będzie się rozwijał bardziej w kierunku wód funkcjonalnych niż napojów kolorowych z funkcją dodaną, ponieważ sama woda - jako kategoria - jest mocno niedoszacowana w Polsce. Spożycie wody per capita jest tu dużo niższe niż w innych krajach europejskich. - W Polsce działa wielu producentów wód, więc naturalnie ta kategoria będzie bardziej widoczna w segmencie produktów funkcjonalnych. Szacuję, że na rynku pojawi się sporo nowości i w kolejnych latach te propozycje dosłownie "zaleją" rynek - dodaje.

Jak dodaje, polski rynek i konsument jest trudny i bardzo wymagający w przypadku nowości oraz jakości i ceny produktu. - Jest trudniejszy pod tym względem, niż pozostałe znajome mi rynki. Jednak z drugiej strony, rynek jest już gotowy na innowacje funkcjonalne - jeśli ta nowość jest dobra jakościowo, ciekawa i o korzystnym stosunku jakości do ceny - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Krys 12-07-2014, 21:36:
woda panie prezes woda a nie kolorowe słodkie i niezdrowe napoje ! Rynek idzie w tym samym kierunku co konsument a konsument wybiera wodę ! dziwne że po tylu latach w branży nie ma pan o tym zielonego pojęcia...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 389) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH