Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Hoop: Rynek będzie podążał w kierunku napojów funkcjonalnych

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-07-2014, 12:08
Hoop Polska powalczy o segment napojów funkcjonalnych
Martin Mateas, prezes zarządu spółki Hoop Polska; Fot. Żelazna Studio

- Segment napojów funkcjonalnych to bardzo dobry biznes. Ta kategoria - choć na razie o małej skali w Polsce - stale rośnie i jest bardzo interesująca dla producentów. Rynek będzie podążał w tym kierunku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Martin Mateas, prezes zarządu spółki Hoop Polska.

- Jestem przekonany, że każdy producent napojów butelkowanych jest zainteresowany tą kategorią i śledzi to, co dzieje się na rynku oraz próbuje lub wkrótce będzie próbował w niej zaistnieć - dodaje.

Prezes potwierdza, że Hoop Polska również zamierza powalczyć o segment napojów funkcjonalnych. - Mamy przygotowane różne innowacyjne produkty funkcjonalne. Wprowadzimy je w odpowiednim czasie. Grupa Kofola stawia na innowacyjność. Mamy to w naszym DNA. W Czechach i na Słowacji już rozpoczęto wprowadzanie napojów funkcjonalnych. W następnej kolejności jest Polska. Chcemy dokładnie trzymać się planu, jaki mamy opracowany, a nie przeprowadzać eksperymenty. Średniofalowo, w ciągu najbliższych dwóch lat, na pewno będziemy wprowadzać funkcjonalne innowacje - komentuje Martin Mateas.

Jego zdaniem, ten segment będzie się rozwijał bardziej w kierunku wód funkcjonalnych niż napojów kolorowych z funkcją dodaną, ponieważ sama woda - jako kategoria - jest mocno niedoszacowana w Polsce. Spożycie wody per capita jest tu dużo niższe niż w innych krajach europejskich. - W Polsce działa wielu producentów wód, więc naturalnie ta kategoria będzie bardziej widoczna w segmencie produktów funkcjonalnych. Szacuję, że na rynku pojawi się sporo nowości i w kolejnych latach te propozycje dosłownie "zaleją" rynek - dodaje.

Jak dodaje, polski rynek i konsument jest trudny i bardzo wymagający w przypadku nowości oraz jakości i ceny produktu. - Jest trudniejszy pod tym względem, niż pozostałe znajome mi rynki. Jednak z drugiej strony, rynek jest już gotowy na innowacje funkcjonalne - jeśli ta nowość jest dobra jakościowo, ciekawa i o korzystnym stosunku jakości do ceny - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Krys 12-07-2014, 21:36:
woda panie prezes woda a nie kolorowe słodkie i niezdrowe napoje ! Rynek idzie w tym samym kierunku co konsument a konsument wybiera wodę ! dziwne że po tylu latach w branży nie ma pan o tym zielonego pojęcia...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.