Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hoop Polska stawia na wody i napoje funkcjonalne marki Arctic

  • Autor: PM / portalspozywczy.pl
  • Data: 26-03-2015, 12:08
Hoop Polska stawia na wody i napoje funkcjonalne marki Arctic

- Wody i napoje funkcjonalne to kategoria z największymi perspektywami rozwoju w najbliższym czasie. Właśnie w tym kierunku mamy przygotowane innowacje oraz nowe produkty - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Simona Novakova, prezes spółki Hoop Polska.

- Chcemy skorzystać z rosnącej popularności wód oraz z trendu prozdrowotnego, dlatego przygotowaliśmy relaunch marki Arctic, która będzie łączyć te dwa trendy. Chcemy skorzystać z tego, że brand ten jest wciąż w pamięci konsumentów. Wprowadzamy na rynek wody "czyste" oraz smakowe marki Arctic, a także wody (napoje) z witaminami i innymi dodatkami funkcjonalnymi, które planujemy wprowadzić w połowie roku. Produkty marki Arctic zyskały nowe opakowania i oprawę graficzną - komentuje Simona Novakova.

Warto dodać, że napoje funkcjonalne Arctic będą submarką w stosunku do wód i będą dostępne w np. w innych opakowaniach. Napoje mają być dopełnieniem portfolio wód.

Zdaniem prezes Hoop Polska, segment napojów funkcjonalnych znajduje się na początku drogi rozwoju. - W Europie Zachodniej rośnie on bardzo dynamicznie, więc przewidujemy podobne trendy w Polsce. Zresztą nie tylko my - wielu graczy rynku napojowego upatruje wzrostów i planuje inwestycje w tej kategorii - dodaje.

Dobre perspektywy ma także rynek wód butelkowanych. - Zakładam, że kategoria wód butelkowanych będzie rosła dalej, chociażby z racji tego, że w porównaniu ze spożyciem per capita w krajach Europy Zachodniej, Polska jest jeszcze wciąż w tyle. A trendy często przychodzą tu z Zachodu - komentuje Simona Novakova. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • )(*(!#% 26-03-2015, 17:27:
problem w tym, że w prawie każdym mieście w Polsce te produkty dostępne są pod innym logo sieci, ale co gorsza są sygnowane producent "HOOP"... Przy tej pozycji marki trudno będzie przekonać Klientów żeby kupili te produkty kilkadziesiąt procent drożej. Dotychczasowa polityka niedywersyfikowania dzisiaj zbiera swoje żniwa...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH