REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hoop Polska zainwestuje w kategorię soków NFC

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-04-2015, 17:41
Hoop Polska zainwestuje w kategorię soków NFC
Simona Novakova, prezes spółki Hoop Polska; fot. PTWP / ŻelaznaStudio

W III kwartale br. Hoop Polska planuje wejście w segment soków NFC. Jak dowiedział się serwis www.portalspozywczy.pl, firma własnie pracuje nad strategią dla tej kategorii.

REKLAMA

Sprzedaż soków nie z koncentratu (NFC) już prowadzona jest przez Kofolę na rynkach czeskim i słowackim.

- Soki NFC będą produkowane w Polsce, ale przez inny podmiot - na zasadzie produkcji usługowej. Jesteśmy w trakcie akceptacji szczegółów ustalania warunków ewentualnej współpracy - mówi Simona Novakova, prezes zarządu Hoop Polska.

To nie jedyny pomysł spółki na zyskującą na rynku kategorię świeżych soków. - W grupie Kofola mamy także markę świeżych soków z wydłużonym terminem przydatności, które wkrótce trafią na polski rynek. Są to soki paskalizowane (innowacyjna metoda uzyskiwania świeżych soków przy zachowaniu wszystkich podstawowych wartości odżywczych i witamin), a dzięki tej metodzie pozostają świeże przez cztery tygodnie – w warunkach chłodniczych. Produkt jednocześnie zachowuje wszystkie właściwości świeżego soku. Byłaby to duża innowacja w naszym kraju, która z pewnością zaciekawiłaby Polaków, jednak jeszcze nie podjęliśmy ostatecznych decyzji co do wprowadzenia tego produktu na polski rynek - tłumaczy Simona Novakova.

Na rynkach czeskim i słowackim soki paskalizowane Kofola sprzedaje już pod marką Ugo. - Wciąż zastanawiamy się nad nazwą produktu na polski rynek. Soki te produkowane są w naszej fabryce w Krnovwie k. Ostravy, czyli blisko granicy z Polską - dodaje prezes.

Bliskość fabryki jest kluczowe w branży świeżych soków, ponieważ tu liczy się sprawna logistyka i dystrybucja. Może to być wyzwaniem Kofoli, dla której Polska jest największym obszarowo rynkiem w grupie.

Analitycy potwierdzają, że kategorię soków NFC czeka co najmniej kilka sezonów mocnych wzrostów. Na razie liderami kategorii są Marwit, Słoneczna Tłocznia oraz Victoria Cymes (dane Euromonitor Int.).

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KFLKofola SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 533) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH