REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hoop wprowadza na rynek napoje funkcjonalne marki Arctic

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 06-07-2015, 10:15
Hoop wprowadza na rynek napoje funkcjonalne marki Arctic
fot. materiały prasowe / Hoop Polska (Arctic)

Marka Arctic debiutuje na rynku z napojem funkcjonalnym. Arctic+ właśnie trafił na rynek w trzech wariantach smakowych: Kiwi + Kofeina, Rabarbar + Guarana oraz Ananas + Cynk.

REKLAMA

Napoje funkcjonalne to dynamicznie rozwijający się segment na polskim rynku napojowym, jednak do tej pory dość wąski jeżeli chodzi o napoje bezbarwne, czyli tzw. wody funkcjonalne. Na Zachodzie wody te zdobyły już dużą popularność i stanowią istotny procent sprzedaży ogółu napojów funkcjonalnych. Producent Artica+ jest przekonany, że droga ich rozwoju nad Wisłą dopiero się rozpoczyna.

- Nasze społeczeństwo dość późno otwiera się na cały segment żywności funkcjonalnej. Najpierw weszliśmy w fazę, zdrowego odżywiania, która trwa w Polsce od kilku lat - mówi Patrycja Giurko, Marketing Manager Hoop Polska.  - Dziś jesteśmy na początku kolejnej fazy, w której konsumenci oczekują od posiłków i napojów nie tylko zdrowia i smaku, ale też czegoś, co pozytywnie wpłynie na ich energię, samopoczucie, czy sylwetkę. Tu napoje funkcjonalne wychodzą naprzeciw tym oczekiwaniom: piję wodę - gaszę pragnienie, a jednocześnie uzupełniam ważne minerały czy witaminy - dodaje.

Wprowadzenie napoju funkcjonalnego Arctic+ jest kolejnym krokiem po rebrandingu wód mineralnych, na drodze odświeżania wizerunku marki mającej długie tradycje na polskim rynku. Wprowadzone smaki i właściwości funkcjonalne są pierwszymi z serii, jakie w najbliższym czasie Hoop Polska chce zaoferować swoim konsumentom. Wszystkie trzy wprowadzone warianty są dostępne w formacie 0,75 L,  w zupełnie nowym i dedykowanym subbrandowi opakowaniu.

Dodatkowo, od początku lipca Hoop Polska przypomina swoim konsumentom o naturalnej wodzie mineralnej Arctic i jej smakowych wariantach za sprawą kampanii sponsorskiej  realizowanej w telewizji TVN.

Billboard sponsorski odwołujący się do mody na zdrowy i aktywny tryb życia jest emitowany w soboty i niedziele podczas programu Dzień Dobry Wakacje, a dodatkowo od 1. lipca do 30. sierpnia codziennie, przed i po głównym wydaniu wieczornego serwisu sportowego Faktów.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Gość 17-08-2016, 10:07:
Gdzie kupic napój? Zdaje mi się że był jakiś czas temu w żabce ale teraz nigdzie go nie widzę. :c

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH