REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hortex promuje soki jabłkowe

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 11-10-2013, 10:59

Wystartowała nowa kampania marki Hortex, opracowana i zrealizowana przez Opus B. Otwiera ją spot p.t: "Czy Matka Natura ma polskie korzenie?" promujący soki jabłkowe Hortex.

REKLAMA

Nowa komunikacja opiera się na postaci eterycznej i pięknej Matki Natury, która wybiera wyłącznie najlepsze produkty. 

Kampania rozpoczyna się na początku października. 30-sekundowy spot będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Agencja Opus B odpowiada za całościowy koncept kreatywny oraz za realizację kampanii, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC. Produkcję spotu powierzono Mojo Films Ltd., reżyserię - Tadeuszowi Śliwie, a zdjęcia - Witowi Dąbalowi. Postprodukcję spotu przygotował LUNAPARK motion arts collective.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH