Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hortex promuje soki jabłkowe

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 11-10-2013, 10:59

Wystartowała nowa kampania marki Hortex, opracowana i zrealizowana przez Opus B. Otwiera ją spot p.t: "Czy Matka Natura ma polskie korzenie?" promujący soki jabłkowe Hortex.

Nowa komunikacja opiera się na postaci eterycznej i pięknej Matki Natury, która wybiera wyłącznie najlepsze produkty. 

Kampania rozpoczyna się na początku października. 30-sekundowy spot będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Agencja Opus B odpowiada za całościowy koncept kreatywny oraz za realizację kampanii, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC. Produkcję spotu powierzono Mojo Films Ltd., reżyserię - Tadeuszowi Śliwie, a zdjęcia - Witowi Dąbalowi. Postprodukcję spotu przygotował LUNAPARK motion arts collective.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH