Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Hortex: Wejście w segment napojów gazowanych to był strzał w dziesiątkę

W kwietniu wprowadziliśmy napoje gazowane Hortex Bubbles w wygodnych i wizualnie atrakcyjnych przeźroczystych puszkach, w smakach, znanych konsumentom z napojów orzeźwiających. Wygląda na to, że był to strzał w dziesiątkę. Przedstawiciele handlu i konsumenci docenili zarówno atrakcyjne opakowanie, jak i smaki - mówi Beata Łosiak, rzecznik prasowy firmy Hortex.

Hortex: Wejście w segment napojów gazowanych to był strzał w dziesiątkę
fot. materiały prasowe

- Zrealizowaliśmy plany dotyczące budowania dystrybucji i pomimo tego, że przez długi czas pogoda nie rozpieszczała producentów napojów przekroczyliśmy poziom zaplanowanej na ten okres sprzedaży - zapewnia Beata Łosiak.

Według danych firmy kategoria napojów gazowanych to druga co do wielkości kategoria napojów (największa to woda). 50 proc. Polaków deklaruje, że pije napoje gazowane minimum raz w miesiącu, w tym 30 procent minimum 2 razy w tygodniu.

Obecnie w portfolio marki Hortex znajduje się ponad 20 napojów orzeźwiających w różnych formatach: 1l i 1,75l i 0,5l w tym najpopularniejsze na rynku smaki, jak: jabłko mięta i jabłko wiśnia.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Hortex RSS ALERT    /    rynek napojów RSS ALERT    /    napoje gazowane RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Operator z radzyminia 2017-06-23 10:04:26
    Kokola miala kupowac Hortex a moze byc odwrotnie za chwile. To pokazuje jak taki Hell&nic cienko przedzie . Nowy gracz wchodzi I ma sukces. Gratulacje dla Hortex!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.12.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.