Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Instanta wprowadza nową markę kawy – Mała Czarna (wywiad)

Marka Mała Czarna to nowość w polskim sektorze kawowym. Portfolio produktowe brandu tworzy obecnie 9 kaw w trzech kategoriach: ziarnista, mielona i rozpuszczalna o różnych profilach smakowych i poziomach intensywności. O nowej marce, strategii działania oraz rynku kaw w Polsce w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl mówi Paulina Bucka, Brand Manager firmy Instanta, producenta Małej Czarnej.

Instanta wprowadza nową markę kawy – Mała Czarna (wywiad)
Paulina Bucka, Brand Manager firmy Instanta, producenta Małej Czarnej, fot. materiały prasowe

Portalspozywczy.pl: Na rynku kaw pojawiła się nowa marka Mała Czarna. Co dokładnie kryje się pod tym brandem i jakie będą nowe produkty?

Paulina Bucka, Brand Manager Instanta Polska: Mała Czarna obejmuje trzy kategorie: kawę ziarnistą, mieloną i rozpuszczalną. Kawa pochodzi z terenów, które uchodzą za serce światowego rynku kawy – kawa ziarnista z Brazylii, natomiast kawa mielona z Wietnamu. Od początku postawiliśmy sobie cel: odnaleźć wysokiej jakości uprawy, gdzie ziarna kawy rosną pod okiem najbardziej doświadczonych plantatorów. Cieszymy się z efektów naszej pracy, ponieważ Mała Czarna prezentuje wysoką jakość, szczególne walory smakowe oraz wyjątkowy aromat.

Na sklepowych półkach znajdziemy sporą ilość kaw od różnych producentów. Czym chcą się Państwo wyróżnić na tle konkurencji?

To co wyróżnia Małą Czarną, już na etapie produkcji, to tradycyjny, przybliżony do ręcznego proces wypalania ziarna w piecu bębnowym. Odchodzimy od nowoczesnych, przyspieszonych metod z wykorzystaniem pieców przelotowych, stawiając na sprawdzone techniki, najbardziej zbliżone do tradycyjnego, ręcznego wypalania ziaren kawowca. Nasze metody pozwalają nam tworzyć zróżnicowany produkt i uzyskać niepowtarzalne walory smakowe. Idąc dalej, identyfikacja wizualna produktu pozwala wyróżnić Małą Czarną na sklepowych półkach. Opakowania zostały zaprojektowane według najnowszych trendów, nadają spójności całemu portfolio marki, a czytelne oznaczenia poszczególnych wartości, takich jak intensywność kawy, okazują się być bardzo pomocne dla konsumenta. Wprowadzeniu nowych produktów na rynek będzie towarzyszyć kampania promocyjna w Internecie, która pozwoli zaznaczyć naszą obecność i wyróżnić produkty na rynku.

Wspomniała Pani o konsumencie. Do jakiego klienta skierowana jest Mała Czarna?

Kawa Mała Czarna posiada szerokie grono odbiorców, ponieważ wprowadzamy kawę w trzech różnych segmentach jednocześnie. Konsumenci każdego z tych rodzajów oczekują czegoś innego od kawy i zwracają uwagę na inne właściwości. Są to zarówno miłośnicy mocnej, wyrazistej kawy w typie Espresso, tradycyjnie parzonej kawy mielonej, jak i łagodniejszej kawy rozpuszczalnej w typie Crema, którą można spożywać również na zimno. Niemniej jednak Mała Czarna to także produkt dla osób otwartych na nowości, które nie zamykają się w jednej w kategorii, ale chcą odkrywać nowe smaki.

więcej informacji:

Mała Czarna RSS ALERT    /    Instanta Polska RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT    /    rynek kawy w Polsce RSS ALERT    /    rynek kawy RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Grzegorz 2020-01-09 15:01:46
    Mielona chyba z młynka a z nie z Wietnamu ;)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.183.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.