Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jurajska tworzy nową strategię. Postawi na uzupełnienie oferty i eksport

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 28-01-2014, 10:15
Jurajska tworzy nową strategię. Postawi na uzupełnienie oferty i eksport
Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. sprzedaży, Jurajska Sp. z o.o.

Coraz większa konkurencja na krajowym rynku oraz rozwój marek prywatnych narzuca nam potrzebę nowych strategii w rozwoju firmy. Wzmocnimy analizę i kontakt z rynkami rozwiniętymi, a także postawimy na uzupełnienie naszej podstawowej oferty o nowe rodzaje napojów. Wszystkie nasze działania będą podporządkowane budowaniu wartości marki Jurajska - mówi Jerzy Nowotarski, prokurent, dyrektor ds. handlu i marketingu, Jurajska Sp. z o.o.

Jurajska planuje ekspansję zagraniczną. - Dla naszej firmy obecność na rynkach zagranicznych to ważne wyzwanie. Zakładamy, że w 2014 r. podejmiemy konkretne działania w celu zwiększenia sprzedaży zagranicznej. Nasza oferta z pewnością odpowiada oczekiwaniom zagranicznych konsumentów. W naszej strategii będziemy brać przede wszystkim pod uwagę rynki gdzie silna jest obecność Polaków i ludzi polskiego pochodzenia - mówi Jerzy Nowotarski.

Ale rozwój firmy planowany jest przede wszystkim w Polsce. Jak podkreśla Nowotarski, Jurajska stara się regularnie wprowadzać na rynek nowości będące rezultatem analizy rynku. - Nowością i innowacją w swojej kategorii są napoje Tonic Jurajski z nutą owocową. Nie ma na rynku odpowiednika. Jako pierwsi na rynek wprowadziliśmy Ice Tea słodzone stewią. Co roku wprowadzamy nowe propozycje kierując się opiniami konsumentów często wyprzedzając konkurencję. Mamy też ambitne plany na nowe produkty w 2014 r., ale ze względu na ich unikalny charakter musi to być zaskoczenie - komentuje.

Możliwe, że firma wkrótce wejdzie w segment wód funkcjonalnych. - Rynek wód funkcjonalnych w świecie stale rośnie, a w Polsce wiele firm już się tą kategorią interesuje. Znając dobrze trendy jakościowe i ilościowe w świecie przyglądamy się uważnie tej kategorii i z pewnością w odpowiednim czasie coś zaproponujemy polskim konsumentom - komentuje dyrektor Jurajskiej.

Jerzy Nowotarski podkreśla, że dla firmy Jurajska zawsze była, jest i będzie najważniejsza woda. - Jako producent naturalnej wody mineralnej mamy niezaprzeczalne kompetencje do tego by właśnie na tej grupie produktowej opierać swoją strategię - dodaje.

Jego zdaniem rynek wód butelkowanych w Polsce jest bardzo rozwojowy. - Możemy się spodziewać jeszcze wyższych od dotychczasowych dynamik wzrostu sprzedaży. Trend zainteresowania Polaków zdrowym stylem życia i poszukiwanie zdrowszej diety jest jeszcze silniejsze teraz niż 10 lat temu. Musimy też pamiętać, że spożycie wody na głowę jest w Polsce niższe niż na rynkach rozwiniętych, a więc istnieją duże rezerwy. Przy rosnącym spożyciu wody butelkowanej spada konsumpcja napojów gazowanych. Istotnym elementem sytuacji na rynku wód butelkowanych jest rozwój marek prywatnych - podsumowuje Jerzy Nowotarski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ela 29-01-2014, 22:11:
Totalny absurd ! Gościu nie ma pojęcia o czym mówi...chyba miał jakiś sen!
  • ela 29-01-2014, 22:09:
Istna parodia !!! Gościu chyba nie ma pojęcia o czym mówi!!!
  • leo 29-01-2014, 12:48:
Dla Ustronianki też miał takie przemyślenia?

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 643) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH