Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kamil Glik ambasadorem akcji "Rusz się z Kubusiem!"

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 06-06-2017, 09:45
Kamil Glik ambasadorem akcji
fot. materiały prasowe

Kamil Glik dołączył do Kamila Grosickiego, Michała Pazdana i Bartosza Kapustki, zostając kolejnym ambasadorem akcji „Rusz się z Kubusiem!”, w ramach której marka zachęca dzieci do podejmowania aktywności fizycznej.

„Rusz się z Kubusiem!” to kampania, w ramach której marka Kubuś z pomocą czołowych polskich piłkarzy promuje aktywność fizyczną wśród dzieci. Projekt wystartował pod koniec marca, gdy jego ambasadorami zostali znani i lubiani piłkarze: Kamil Grosicki, Michał Pazdan oraz Bartosz Kapustka.

Teraz do kolegów z reprezentacji dołączył Kamil Glik. Jego wizerunek oraz pozostałych ambasadorów akcji jest obecny na etykietach nowego produktu Kubuś Waterrr Sport. To unikalna i funkcjonalna woda smakowa, przygotowana z myślą o potrzebach najmłodszych konsumentów, idealnie sprawdzająca się na treningu czy podczas aktywnej zabawy. Kubuś Waterrr Sport dostępny jest w trzech wariantach: Citrus-Mix, Jagoda i Malina-Granat. Każdy smak wzbogacony jest cennymi witaminami B6 i B12, które są ważnym elementem dobrze zbilansowanej diety i pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego i nerwowego. Najmłodsi fani aktywności i sportu mogą wreszcie sięgnąć po produkt, który powstał z myślą o nich, z oryginalnym dodatkiem w postaci podziwianych piłkarzy na etykietach.

W ramach projektu „Rusz się z Kubusiem!” marka jest obecna na wydarzeniach sportowych adresowanych do najmłodszych, organizując strefy aktywności m.in. podczas biegów półmaratońskich i maratońskich, turniejów tenisowych i piłki ręcznej, a latem będzie obecna na nadmorskich plażach. Marka ma też własny cykl imprez biegowych dla uczniów szkół podstawowych - Kubuś Waterrr Run, który w czerwcu i we wrześniu odwiedzi sześć polskich miast. Zimą, jak co roku, Kubuś będzie z kolei zachęcać do ruchu na stokach narciarskich. Akcja „Rusz się z Kubusiem!” jest wspierana przez kampanię reklamową w telewizji oraz działania w internecie z uwzględnieniem mediów społecznościowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 374) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH