Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kinga Pienińska: Będziemy walczyć o wzmacnianie pozycji marki

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-03-2015, 11:04
Kinga Pienińska: Będziemy walczyć o wzmacnianie pozycji marki

- Nasze działy sprzedaży i logistyki spisały się na medal w 2014 r. Firma zanotowała ponad 20 proc. wzrost sprzedażt, co stanowi wynik znacznie przewyższający ogólny wzrost rynku wód mineralnych w Polsce. Planujemy utrzymać dynamikę. Na 2015 założyliśmy 15-proc. wzrost - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Katarzyna Glibowska, Brand & Communications Manager marki Kinga Pienińska (firma GFT Goldfruct).

Motorem wzrostu rynku napojów w tym roku będą wody? Wszystkie firmy napojowe stawiają w tym sezonie właśnie na tę kategorię...

- Z pewnością tak, gdyż świadczy o tym dotychczasowy trend oraz to, że w stosunku do średniej europejskiej możemy liczyć na największe przyrosty. Ponadto woda mineralna wpisuje się w stale rosnący trend zdrowego stylu życia - dodaje Katarzyna Glibowska.

Kinga Pienińska już teraz aktywnie przygotowuje się do sezonu. - Rok 2015 zaczęliśmy jako pierwsi kampanią telewizyjną. Kończymy dużą inwestycję. Realizujemy założoną dwa lata temu strategię. Odnosimy sukcesy, a porażki nas motywują do kreatywnego patrzenia na rynek i dystansu do pomysłów konkurencji. Myślę, że jak na niewielką w sumie firmę to bardzo dużo. Innymi słowy - nadal będziemy aktywni. I z całą pewnością będziemy walczyć o wzmacnianie pozycji marki - komentuje przedstawicielka GFT Goldfruct.

Jej zdaniem, rosnąca popularność napojów i wód funkcjonalnych nie zagrozi segmentowi wód „czystych". - Naturalnej wody mineralnej nie da się niczym zastąpić. Wody tzw. smakowe czy funkcjonalne stanowią tylko uzupełnienie oferty, a w przypadku tych drugich dane rynkowe nie wskazują na szybki ich rozwój. Na razie wydaje się, że o wodach funkcjonalnych najwięcej mówią ich twórcy i propagatorzy, a nie wielkość konsumpcji. Traktujemy tę kategorię napojów raczej jako kolejne uzupełnienie całej oferty na rynku - mówi Katarzyna Glibowska.

Firma GFT Goldfruct kończy właśnie rozbudowę zakładu w Krościenku nad Dunajcem. - Dzięki inwestycji w Krościenku, zyskujemy kilka tysięcy metrów powierzchni logistycznej i dodatkową powierzchnię na linie produkcyjne - mówi Glibowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH