Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kinga Pienińska bojowo nastawiona do sezonu: "Jesteśmy uzbrojeni w nową linię do szkła i nowy magazyn"

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-05-2017, 10:12
Kinga Pienińska bojowo nastawiona do sezonu:
Właścicielem marki Kinga Pienińska jest GFT Goldfruct; fot. materiały prasowe

- Kinga Pienińska od lat rozwija się bardzo stabilnie i w myśl zasady zrównoważonego rozwoju. Nasza produkcja bazuje tylko i wyłącznie na pierwotnie czystej naturalnej wodzie mineralnej wydobywanej w Pieninach. Do sezonu jesteśmy przygotowani można powiedzieć bojowo, bo uzbrojeni w nową linię do szkła i nowy magazyn. Właśnie zakończyła się miesięczna kampania telewizyjna z wykorzystaniem nowego spotu reklamowego - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Katarzyna Glibowska, brand & communications manager marki Kinga Pienińska.

- Rynek wód butelkowanych mocno zależy od niebieskiego marketingu czyli pogody. Przy upałach wszyscy powinniśmy wypracować plany sprzedaży. Przy ich braku obronią się stabilne brandy, które mają nabywców niezależnie od dużych wahań pogodowych - dodaje Katarzyna Glibowska.

Przyznaje, że obserwuję rynek i pojawiające się co roku nowe "marki" wprowadzane i utrzymywane przez sezon lub dwa na granicy opłacalności. To - jej zdaniem - zawsze zaburza funkcjonowanie normalnego rynku.

- Jak co roku wyrastają takie "ciekawostki nazewnicze", pod którymi kryją się te same ujęcia wodne, ale już pod inną "marką". Ale to już nie zaskakuje. Producenci tacy jak my, za którymi stoi 20-letnie doświadczenie i historyczna znajomość rynku, tego jak się zmieniał i dlaczego, potrafią z dużym prawdopodobieństwem kalkulować ryzyka, w porę przewidywać, analizować wszelkie dane zewnętrzne. Nie zachłystują się perspektywą szybkiego zarobku, ale stabilnie pracują bez względu na okoliczności, mając jakąś wizję i strategię marki, i oczywiście prowadzonego biznesu w perspektywie na lata a nie kilka sezonów. Ale życie potrafi bardzo zaskakiwać. Dla nas producentów chyba największą niewiadomą, a zatem i niepewnością są ewentualne zmiany prawne, bo ich nie da się przewidzieć na podstawie doświadczenia i nie mamy na nie żadnego wpływu, albo naprawdę niewielki - komentuje Katarzyna Glibowska.

Producentem wody Kinga Pienińska jest firma GFT Goldfruct.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH