Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kinga Pienińska: Naszym celem jest co najmniej 15-proc. wzrost rdr

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-05-2015, 14:22
Kinga Pienińska: Naszym celem jest co najmniej 15-proc. wzrost rdr
fot. materiały prasowe / Kinga Pienińska

Sprzedaż wody Kinga Pienińska w I kwartale br. wzrosła ilościowo o 15 proc. rdr – poinformowała Katarzyna Glibowska, Brand & Communications Manager marki.

W I kwartale br. właściciel Kingi Pienińskiej zakończył dużą inwestycję w zakładzie produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem, która wesprze produkcyjnie i logistycznie plany wzrostu na 2015 rok. 

- Naszym założeniem jest co najmniej 15-proc. wzrost rok do roku. Będziemy pracowali nad dalszym wzmacnianiem świadomości i pozycji marki. Z pewnością będzie to rok pełen wyzwań. A nasze działania będziemy wspierać kampaniami w mediach – mówi Katarzyna Glibowska.

Kinga Pienińska inwestuje także w nowe produkty. Posiada już wodę w wersji Sportiva w opakowaniu 0,7 l z nakrętką typu sport cap. - Jesteśmy coraz bliżej zaproponowania opakowania dedykowanego dzieciom, a z chwilą jego pojawienia się wesprzemy to otwarcie działaniami medialnymi – mówi przedstawicielka marki.

Obecnie wody Kinga Pienińska dostępna jest w całej Polsce - w kanale nowoczesnym. - Nad rynkiem handlu tradycyjnego pracujemy ciężko z coraz lepszymi efektami – dodaje Katarzyna Glibowska.

Firma rozwija także eksport – głównie do Stanów Zjednoczonych. - Niewielki, ale rosnący od dwóch lat, jest eksport na rynek francuski i belgijski. Pracujemy też nad innymi kierunkami. Jednak do większego zaangażowania się w eksport podchodzimy z rozwagą, bo najważniejszy jest dla nas rynek polski – podaje nasza rozmówczyni.

Jej zdaniem, początek roku na rynku wód butelkowanych był podobny do roku poprzedniego i o ile nie zawita do nas upalne, długie lato to tempo wzrostu będzie podobne do roku ubiegłego. - Wzrosła natomiast aktywność konkurencji, zarówno medialna, jak i w zakresie nowych produktów. Zanotowaliśmy niewielkie perturbacje na rynku tworzyw, ale to mamy już chyba za sobą – dodaje.

Producentem naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska jest GFT Goldfruct Sp. z o.o.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH