REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kinga Pienińska: Naszym celem jest co najmniej 15-proc. wzrost rdr

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-05-2015, 14:22
Kinga Pienińska: Naszym celem jest co najmniej 15-proc. wzrost rdr
fot. materiały prasowe / Kinga Pienińska

Sprzedaż wody Kinga Pienińska w I kwartale br. wzrosła ilościowo o 15 proc. rdr – poinformowała Katarzyna Glibowska, Brand & Communications Manager marki.

REKLAMA

W I kwartale br. właściciel Kingi Pienińskiej zakończył dużą inwestycję w zakładzie produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem, która wesprze produkcyjnie i logistycznie plany wzrostu na 2015 rok. 

- Naszym założeniem jest co najmniej 15-proc. wzrost rok do roku. Będziemy pracowali nad dalszym wzmacnianiem świadomości i pozycji marki. Z pewnością będzie to rok pełen wyzwań. A nasze działania będziemy wspierać kampaniami w mediach – mówi Katarzyna Glibowska.

Kinga Pienińska inwestuje także w nowe produkty. Posiada już wodę w wersji Sportiva w opakowaniu 0,7 l z nakrętką typu sport cap. - Jesteśmy coraz bliżej zaproponowania opakowania dedykowanego dzieciom, a z chwilą jego pojawienia się wesprzemy to otwarcie działaniami medialnymi – mówi przedstawicielka marki.

Obecnie wody Kinga Pienińska dostępna jest w całej Polsce - w kanale nowoczesnym. - Nad rynkiem handlu tradycyjnego pracujemy ciężko z coraz lepszymi efektami – dodaje Katarzyna Glibowska.

Firma rozwija także eksport – głównie do Stanów Zjednoczonych. - Niewielki, ale rosnący od dwóch lat, jest eksport na rynek francuski i belgijski. Pracujemy też nad innymi kierunkami. Jednak do większego zaangażowania się w eksport podchodzimy z rozwagą, bo najważniejszy jest dla nas rynek polski – podaje nasza rozmówczyni.

Jej zdaniem, początek roku na rynku wód butelkowanych był podobny do roku poprzedniego i o ile nie zawita do nas upalne, długie lato to tempo wzrostu będzie podobne do roku ubiegłego. - Wzrosła natomiast aktywność konkurencji, zarówno medialna, jak i w zakresie nowych produktów. Zanotowaliśmy niewielkie perturbacje na rynku tworzyw, ale to mamy już chyba za sobą – dodaje.

Producentem naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska jest GFT Goldfruct Sp. z o.o.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH