Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Kolejna odsłona kampanii Black Jet

Kampania reklamowa "Black Jet – The Sky’s The Limit!” wkroczyła do kin w całej Polsce. W ramach kolejnej odsłony działań, wystartował również kolejny etap telewizyjnej kampanii Black Energy Drink z udziałem Mike’a Tysona.

Black Energy - marka napojów energetycznych Grupy FoodCare sygnowanych twarzą Mike'a Tysona - jest już w sieciach kin Multikino oraz Cinema City. Przed seansami wyświetlany jest 10-sekundowy zwiastun kampanii - Black Mike Tyson Movie, official trailer / zwiastun 2013. Utrzymany w lotniczej konwencji spot jest już dobrze znany telewidzom i internautom.

Od 12 czerwca emitowany jest na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Klip cieszy się też ogromną popularnością w internecie - w ciągu niemal trzech tygodni od publikacji na dedykowanym kanale Black Energy Drink na YouTube'ie zwiastun wyświetlono niemal milion razy!

Marka wzmacnia także swoją obecność w telewizji. Od poniedziałku, 1 lipca emitowany jest zupełnie nowy, 8-sekundowy spot sponsoringowy - BLACK TYSON JET BEACH & LADIES MOVIE, 2013. Klip z bohaterami znanymi ze spotu głównego, stanowi swoistą zapowiedź "rajskich" przyjemności, jakie czekają na zwycięzców konkursu konsumenckiego, który wystartuje już w połowie lipca.

Fani BLACK będą mogli w nim wygrać lot na egzotyczną wyspę. Kreacje wyświetlane są przy najlepiej dopasowanych do grupy docelowej programach na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych z grupy Polsat i TVN, a także w kanałach z pakietu Atmedia oraz Discovery.

- Najnowsza kampania BLACK Energy Drink odnosi spektakularny sukces. Spot główny BLACK JET i jego zwiastun z Mikiem Tysonem w roli głównej mają już teraz blisko 1,5 mln odsłon na YouTube.

Od ponad tygodnia wzrok pasażerów PLL LOT z całej Europy przykuwa Embraer 175 z podobizną Mike'a Tysona i logo BLACK na kadłubie. Po raz kolejny przekonaliśmy się, że niestandardowe działania i formaty przynoszą znakomite efekty. Oprócz kolejnych odsłon kampanii reklamowej - teraz obecnej również w kinach - mamy kolejne niespodzianki dla fanów. Szczegóły przedstawimy już wkrótce - powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Black RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.170.48
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.