Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kolejna odsłona kampanii Black Jet

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl / PR
  • Data: 02-07-2013, 10:56

Kampania reklamowa "Black Jet – The Sky’s The Limit!” wkroczyła do kin w całej Polsce. W ramach kolejnej odsłony działań, wystartował również kolejny etap telewizyjnej kampanii Black Energy Drink z udziałem Mike’a Tysona.

Black Energy - marka napojów energetycznych Grupy FoodCare sygnowanych twarzą Mike'a Tysona - jest już w sieciach kin Multikino oraz Cinema City. Przed seansami wyświetlany jest 10-sekundowy zwiastun kampanii - Black Mike Tyson Movie, official trailer / zwiastun 2013. Utrzymany w lotniczej konwencji spot jest już dobrze znany telewidzom i internautom.

Od 12 czerwca emitowany jest na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Klip cieszy się też ogromną popularnością w internecie - w ciągu niemal trzech tygodni od publikacji na dedykowanym kanale Black Energy Drink na YouTube'ie zwiastun wyświetlono niemal milion razy!

Marka wzmacnia także swoją obecność w telewizji. Od poniedziałku, 1 lipca emitowany jest zupełnie nowy, 8-sekundowy spot sponsoringowy - BLACK TYSON JET BEACH & LADIES MOVIE, 2013. Klip z bohaterami znanymi ze spotu głównego, stanowi swoistą zapowiedź "rajskich" przyjemności, jakie czekają na zwycięzców konkursu konsumenckiego, który wystartuje już w połowie lipca.

Fani BLACK będą mogli w nim wygrać lot na egzotyczną wyspę. Kreacje wyświetlane są przy najlepiej dopasowanych do grupy docelowej programach na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych z grupy Polsat i TVN, a także w kanałach z pakietu Atmedia oraz Discovery.

- Najnowsza kampania BLACK Energy Drink odnosi spektakularny sukces. Spot główny BLACK JET i jego zwiastun z Mikiem Tysonem w roli głównej mają już teraz blisko 1,5 mln odsłon na YouTube.

Od ponad tygodnia wzrok pasażerów PLL LOT z całej Europy przykuwa Embraer 175 z podobizną Mike'a Tysona i logo BLACK na kadłubie. Po raz kolejny przekonaliśmy się, że niestandardowe działania i formaty przynoszą znakomite efekty. Oprócz kolejnych odsłon kampanii reklamowej - teraz obecnej również w kinach - mamy kolejne niespodzianki dla fanów. Szczegóły przedstawimy już wkrótce - powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH