Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Kremser, Bisnode o przejęciu Kingi Pienińskiej: Wejście na rynek wód przełoży się na cały biznes Oshee

- Nabycie marki Kinga Pienińska przez Oshee, którego podstawowymi produktami są jak dotąd tzw. napoje funkcjonalne, jest bardzo dobrym strategicznie działaniem w kontekście chęci mocnego zaakcentowania swojej obecności na rynku wód mineralnych - komentuje dla portalspozywczy.pl, Robert Kremser, dyrektor ds. rozwoju w firmie Bisnode Polska.

Kremser, Bisnode o przejęciu Kingi Pienińskiej: Wejście na rynek wód przełoży się na cały biznes Oshee
Robert Kremser, dyrektor ds. rozwoju w firmie Bisnode Polska; fot. PTWP

- Oshee, znany na rynku producent napojów funkcjonalnych, przejął całkowicie Kingę Pienińską, co ma mu pozwolić wejść w jedną z najszerszych w Polsce kategorii spożywczych jaką są wody mineralne. Oshee planuje rozbudowę zakładów produkcyjnych oraz zwiększenie mocy produkcyjnych, jak również rozszerzenie dystrybucji - tłumaczy Robert Kremser.

Tym samym Oshee zapowiada wejście w ciągu najbliższych lat do pierwszej piątki marek wód mineralnych w Polsce. Czytaj: Oshee przejmuje producenta wody mineralnej - Kinga Pienińska. Chce wejść do TOP 5 marek tego segmentu

- Nabycie Kingi Pienińskiej przez Oshee, którego podstawowymi produktami są jak dotąd tzw. napoje funkcjonalne, którymi są głównie izotoniki i napoje proteinowe oraz witaminowe, jest bardzo dobrym strategicznie działaniem w kontekście chęci mocnego zaakcentowania swojej obecności na rynku wód mineralnych, a fakt, iż Kinga Pienińska należy do pierwszej piątki tej kategorii w Polsce pozwoli mu praktycznie wedrzeć się na nowy rynek, co z pewnością przełoży się na cały jego biznes - komentuje dyrektor ds. rozwoju w firmie Bisnode Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Robert Kremser RSS ALERT    /    Bisnode Polska RSS ALERT    /    Oshee Kinga Pienińska RSS ALERT    /    Kinga Pienińska RSS ALERT    /    rynek wód butelkowanych RSS ALERT    /    przejęcia RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Touarek 2017-09-26 09:30:55
    Mozna rozbudowywac ale trzeba miec wode. A w polskich gorach jej brak. I pewnie kinga sie sprzedala. Tak tez bylo z multi vita, ktora sie sprzedala a potem cola ja kompletnie zniszczyla jako brand. Za pewne z kinga bedzie inaczej.
  • Chwastu 2018-07-03 19:40:36
    Już robią wszystko by do upadku doprowadzić!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.239.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.