Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kremser, Bisnode o przejęciu Kingi Pienińskiej: Wejście na rynek wód przełoży się na cały biznes Oshee

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-09-2017, 11:04
Kremser, Bisnode o przejęciu Kingi Pienińskiej: Wejście na rynek wód przełoży się na cały biznes Oshee
Robert Kremser, dyrektor ds. rozwoju w firmie Bisnode Polska; fot. PTWP

- Nabycie marki Kinga Pienińska przez Oshee, którego podstawowymi produktami są jak dotąd tzw. napoje funkcjonalne, jest bardzo dobrym strategicznie działaniem w kontekście chęci mocnego zaakcentowania swojej obecności na rynku wód mineralnych - komentuje dla portalspozywczy.pl, Robert Kremser, dyrektor ds. rozwoju w firmie Bisnode Polska.

- Oshee, znany na rynku producent napojów funkcjonalnych, przejął całkowicie Kingę Pienińską, co ma mu pozwolić wejść w jedną z najszerszych w Polsce kategorii spożywczych jaką są wody mineralne. Oshee planuje rozbudowę zakładów produkcyjnych oraz zwiększenie mocy produkcyjnych, jak również rozszerzenie dystrybucji - tłumaczy Robert Kremser.

Tym samym Oshee zapowiada wejście w ciągu najbliższych lat do pierwszej piątki marek wód mineralnych w Polsce. Czytaj: Oshee przejmuje producenta wody mineralnej - Kinga Pienińska. Chce wejść do TOP 5 marek tego segmentu

- Nabycie Kingi Pienińskiej przez Oshee, którego podstawowymi produktami są jak dotąd tzw. napoje funkcjonalne, którymi są głównie izotoniki i napoje proteinowe oraz witaminowe, jest bardzo dobrym strategicznie działaniem w kontekście chęci mocnego zaakcentowania swojej obecności na rynku wód mineralnych, a fakt, iż Kinga Pienińska należy do pierwszej piątki tej kategorii w Polsce pozwoli mu praktycznie wedrzeć się na nowy rynek, co z pewnością przełoży się na cały jego biznes - komentuje dyrektor ds. rozwoju w firmie Bisnode Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Touarek 26-09-2017, 09:30:
Mozna rozbudowywac ale trzeba miec wode. A w polskich gorach jej brak. I pewnie kinga sie sprzedala. Tak tez bylo z multi vita, ktora sie sprzedala a potem cola ja kompletnie zniszczyla jako brand. Za pewne z kinga bedzie inaczej.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (8 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH