Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Krynica Vitamin: 33% wzrostu przychodów ze sprzedaży po trzech kwartałach

Grupa Krynica Vitamin zanotowała za pierwsze 9 miesięcy br. przychody w wysokości 2017,11 mln zł w porównaniu do 156,29 przed rokiem. Zysk netto wyniósł 4,53 mln zł (3,68 mln zł rok wcześniej).

Krynica Vitamin: 33% wzrostu przychodów ze sprzedaży po trzech kwartałach
fot. shutterstock.com

- Za trzy kwartały 2018 roku spółka osiągnęła ok. 33% wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów. Wynik ten jest przede wszystkim efektem rozszerzenia portfolio o napoje w opakowaniach typu PET oraz rozpoczęciem realizacji kontraktu o współpracy z jednym z światowych liderów rynku spożywczego, o czym spółka informowała odpowiednio w raportach bieżących nr 13/2018 oraz 3/2018. Jednocześnie spółka rozwija sprzedaż do klientów na rynkach zagranicznych - napisano w raporcie kwartalnym.

- Grupa uzyskuje przychody ze sprzedaży na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych. Udział
sprzedaży zagranicznej w całkowitych przychodach ze sprzedaży wyniósł w III kwartale 2018 roku 38,3%. W analogicznym okresie roku 2017 udział ten wynosił 56,1 %. Przyczyną tak znaczącego spadku udziału eksportu jest duży wzrost sprzedaży krajowej, związany głównie z rozszerzeniem współpracy z
dotychczasowym klientem o produkty w opakowaniu PET oraz pozyskaniem nowego strategicznego
klienta w Polsce. Największymi rynkami zagranicznymi dla Grupy w III kwartale 2018 roku były Niemcy, Czechy, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Rumunia i Słowacja - dodano.

Krynica Vitamin jest jednym z wiodących producentów napojów funkcjonalnych, wśród których około 75% stanowią napoje energetyczne. Specjalizuje się w produkcji napojów dla marek własnych oraz w usługowym rozlewie dla produktów markowych. Grupa głównie koncentruje się na szybko rozwijającej się kategorii napojów funkcjonalnych, takich jak napoje energetyczne, napoje dla sportowców i napoje słodowe. Nowe kategorie to napoje gazowane, napoje niegazowane i napoje herbaciane.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krynica Vitamin RSS ALERT    /    energy drinki RSS ALERT    /    rynek napojów RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Jadzia 2018-11-13 12:16:32
    Takich napoi to ja nie pijam, cisowianka lekko gazowana u mnie gości. świadomie sięgam po zdrowe napoje.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.200.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.