Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Krynica Vitamin poprawiła wyniki skonsolidowane; kontynuuje inwestycje

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-05-2016, 19:34
Krynica Vitamin poprawiła wyniki skonsolidowane; kontynuuje inwestycje
fot. Krynica Vitamin

Krynica Vitamin poprawiła wyniki skonsolidowane w pierwszym kwartale 2016 roku na wszystkich poziomach działalności. W tym roku kontynuuje rozpoczęte inwestycje.

W pierwszym kwartale 2016 roku Grupa kontynuowała działania inwestycyjne, polegające m.in. na kontynuowaniu prac związanych z rozbudową istniejącego budynku socjalno-biurowego o chłodnię i laboratorium wraz z zapleczem.

Grupa rozpoczęła również budowę nowego budynku magazynowego. W roku 2016 Grupa zainstalowała też pierwsze maszyny produkcyjne zamówione w czwartym kwartale 2015 roku. Grupa zamierza kontynuować swoje działania inwestycyjne.

Krynica Vitamin zanotowała w pierwszym kwartale 2016 roku 36,4 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wobec 32,3 mln zł rok wcześniej.

Skonsolidowany zysk brutto na sprzedaży wyniósł 9,8 mln zł wobec 8,9 mln zł.

Skonsolidowany zysk z działalności operacyjnej wyniósł w I kw. 2016 r. 2,7 mln zł wobec 1,9 mln zł w takim samym okresie roku 2015, a zysk netto wyniósł 1,7 mln zł wobec 1,3 mln zł.

Grupa uzyskuje przychody ze sprzedaży na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych. Udział sprzedaży zagranicznej w całkowitych przychodach ze sprzedaży wyniósł w pierwszym kwartale 2016 roku 62,7 proc., podczas gdy w analogicznym okresie 2015 roku udział ten wynosił 50,2 proc.

Największymi rynkami zagranicznymi dla Grupy w pierwszym kwartale 2016 roku były Niemcy, Czechy, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Rumunia i Słowacja.

Krynica Vitamin to polski producent napojów funkcjonalnych specjalizujący się w usługowym rozlewie produktów markowych oraz produktów private label dla sieci handlowych.

W Polsce Grupa kapitałowa Krynica Vitamin współpracuje z większością sieci handlowych oraz właścicielami rozpoznawalnych i cenionych brandów napojowych.

Grupa coraz silniej i skuteczniej konkuruje również na rynkach zagranicznych. Dostarcza produkty private label oraz wyroby markowe między innymi do Niemiec, Szwecji, Francji, Słowacji, Czech, Węgier, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji czy krajów nadbałtyckich. Poza tym, Grupa coraz silniej zaznacza swoją obecność na rynkach Bliskiego Wschodu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 477) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH