Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Krzysztof Piątek ambasadorem kampanii charytatywnej Kingi Pienińskiej

Krzysztof Piątek przyłączył się do charytatywnej kampanii „Woda, która Pomaga” organizowanej przez markę naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. Jako ambasador akcji uczestniczy w działaniach, mających na celu finansową pomoc szpitalom dziecięcym w Polsce.

Krzysztof Piątek ambasadorem kampanii charytatywnej Kingi Pienińskiej
fot. mat. pras.

Pierwszą pulę środków zebranych w ramach programu otrzymały już wybrane placówki w Bydgoszczy, Lublinie oraz Krakowie, gdzie Kinga Pienińska współfinansowała wymianę niezbędnej aparatury medycznej. W październiku do grona wspieranych szpitali dołączyło także Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach.

Krzysztof Piątek, ambasador Kingi Pienińskiej, OSHEE oraz SONKO, postanowił włączyć się w kampanię charytatywną „Woda, która Pomaga”. Akcja zainicjowana pod koniec ubiegłego roku przez markę naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska, oprócz finansowego wsparcia dla wybranych szpitali dziecięcych w Polsce, ma na celu rozbudzanie chęci pomocy i upowszechnianie dobroczynności wśród społeczeństwa.

„Kampania Kingi Pienińskiej to przykład, jak proste może być pomaganie: wystarczy świadomy wybór wody mineralnej, by mieć wpływ na realną pomoc innym. Tak jak miało to miejsce tego lata w krakowskim Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym” – wyjaśnia Krzysztof Piątek przywołując sytuację, w której środki finansowe pochodzące z programu pomogły w wymianie zepsutego kriostatu.
Gdy w prokocimskiej placówce nieodwracalnej awarii uległo urządzenie niezbędne w procesie diagnozowania i leczenia dzieci z nowotworami oraz chorobami przewodu pokarmowego, to z pomocą środków pozyskanych w ramach kampanii charytatywnej „Woda, która pomaga” Kinga Pienińska mogła współfinansować zakup potrzebnego sprzętu.

„Zakup nowej aparatury dla szpitala w Krakowie był możliwy dzięki rzeszy konsumentów, których świadomy wybór Kingi Pienińskiej przełożył się na pomoc chorym dzieciom. Ta sytuacja pokazała, jakie znaczenie ma nawet niewielki gest jednostki w powodzeniu wielkiej sprawy” – zaznacza Kamila Rybikowska, rzecznik prasowy marki Kinga Pienińska.

Do tej pory w programie pomocy brały udział 3 placówki: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie i Wojewódzki Szpital Dziecięcy w Bydgoszczy. Właśnie tam powędrowała pierwsza pula pomocy uzyskana z 5% sprzedaży specjalnej linii wód Kinga Pienińska, sygnowanych symbolem akcji. Od października do grona szpitali wspieranych przez program „Woda, która pomaga” dołączyło także Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach. Rocznie jest tam hospitalizowanych ok. 17 tysięcy małych pacjentów, a personel udziela 60 tys. specjalistycznych porad w warunkach ambulatoryjnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kinga Pienińska RSS ALERT    /    Kamila Rybikowska RSS ALERT    /    Krzysztof Piątek RSS ALERT    /    woda RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.255.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.