Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Latem wzrośnie sprzedaż herbaty?

- Mam nadzieję, że obecny sezon przyniesie trend wzrostowy w spożyciu herbat. Chcemy edukować naszych konsumentów, że herbaty, szczególnie te owocowe, można pić cały rok, a wiosna czy lato wcale nie są przeszkodą do ich konsumpcji - mówi Maciej Rymski, National Sales Manager Teekanne Polska.

Latem wzrośnie sprzedaż herbaty?
Fot. Sfera PR

Autor: pm, portalspozywczy.pl
Data: 18-07-2013, 13:23

- Największym konkurentem dla herbat latem jest woda - i to jej sprzedaż najbardziej "zagraża" herbacie w sezonie. Woda i herbata - te dwa napoje są najczęściej spożywanymi na świecie, a w Polsce segment wód mineralnych, zgodnie z tym trendem, rozwija się w tej chwili bardzo dynamicznie - mówi Maciej Rymski.

Marka Teekanne planuje na lato szereg aktywności, które zaangażują konsumentów i będą im przypominać o tym, że herbatę warto pić również podczas ciepłych dni. - Latem preferencje konsumentów ulegają zmianie - i do ich oczekiwań warto dostosować zarówno ofertę, jak i sklepową półkę. Trzeba pomyśleć o przebudowaniu półki z herbatami - zdecydowanie, choć nie w rewolucyjny sposób. Mam tu głównie na myśli zmiany odnośnie smaków, wymianę wariantów smakowych herbatek owocowych. Bo herbatę czarną Polacy piją na co dzień, bez względu na porę roku. Dla niej sezon trwa cały rok, to taka nasza tradycja narodowa, powinna więc zostać na "letniej" półce. W okresie letnim natomiast poszerzeniu powinno ulec miejsce herbat zielonych, mających właściwości ochładzające - komentuje National Sales Manager Teekanne Polska.

A Teekanne latem przygotowuje już kolejny sezon - prace są już w fazie zaawansowanej. - Latem zamykane są wszelkie kwestie modyfikacji asortymentu tak, aby już we wrześniu wszystko było dopięte. Perspektywy branży są dokładnie takie same, jak dla całej konsumpcji spożywczej i bacznie je obserwujemy. Wyzwanie stanowi wiele czynników, niemniej jednak te zewnętrzne są najmniej przewidywalne i to one mogą zakłócić procesy w organizacji - podsumowuje Maciej Rymski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maciej Rymski RSS ALERT    /    Teekanne RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    herbata zielona RSS ALERT    /    herbaty owocowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.111.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.