Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Lavazza: Polska to kluczowy rynek, konsumenci pozytywnie przyjmą nową odsłonę Qualita Oro

Lavazza wprowadza na polski rynek nową wersję swojej historycznej kawowej mieszanki, Qualità Oro. „Polska to dla Lavazzy kluczowy rynek, na którym  ostatnio coraz większą wagę przywiązuje się do jakości produktów. To oznaka zwiększającej się dojrzałości z punktu widzenia konsumenta” — mówi Marco Barbieri, dyrektor ds. marketingu na Europę Wschodnią w firmie Lavazza.

Lavazza:  Polska to kluczowy rynek, konsumenci pozytywnie przyjmą nową odsłonę Qualita Oro
fot. materiały prasowe

„Pozycjonując się jako marka sektora super-premium na rynku kawowym, Lavazza działa głównie w kategorii produktów Roast&Ground, która odnotowuje najwyższe tempo wzrostu (+2%). Mając świadomość nie tylko wspomnianego  trendu dotyczącego jakości, ale także aktualnych trendów konsumenckich w szerszym ujęciu, przewidujemy, że nowa Lavazza Qualità Oro zostanie pozytywnie przyjęta przez polskich konsumentów, trafiając w ich zwyczaje i preferencje dotyczące picia kawy. Naszym celem jest zapewnienie konsumentom możliwości doświadczania  za każdym razem smaku prawdziwej włoskiej kawy, który uosabia perfekcyjną mieszankę jakości i włoskiego charakteru” - dodaje.

Qualità Oro to ikona, która na nowo definiuje połączenie tradycji  z innowacyjnością, nie tracąc przy tym nic ze swego charakteru marki premium.  W nowej odsłonie ten ikoniczny „blend” nabiera charakteru marki nowoczesnej i nowatorskiej. To  efekt końcowy procesu, dzięki któremu Qualità Oro stała się kawą jeszcze bardziej wyrafinowaną, wciąż opartą na tych samych wartościach: tradycji i wysokiej jakości.

Lavazza Qualità Oro to połączenie różnych odmian ziaren Arabiki, starannie wyselekcjonowanych z najlepszych upraw Ameryki Środkowej i Południowej - stworzona w roku 1956, oparta na recepturze przekazywanej z ojca na syna przez 60 lat. Kompozycja najlepszych odmian Arabiki zapewnia połączenie owocowych nut typowych dla kaw z Ameryki Środkowej oraz słodkiego aromatu kawy brazylijskiej.

Lavazza Qualità Oro to perfekcyjna kawowa symfonia, powstała z dobranych z wielką starannością najcenniejszych ziaren Arabiki, tworzących unikalną mieszankę. To symfonia, która w pełni rozwija się gdy się jej zasmakuje, ale także, gdy posłucha się zamkniętych w niej dźwięków. Ta koncepcja stała się impulsem do realizacji przez Lavazzę wyjątkowego projektu, podjętego we współpracy ze znaną włoską kompozytorką i projektantką dźwięku, Chiarą Luzzaną. Aby uchwycić prawdziwą esencję Qualità Oro, przebyła ona drogę kawy „od plantacji do filiżanki”, nagrywając dźwięki na każdym etapie jej produkcji. Ta drobiazgowa praca doprowadziła do stworzenia symfonii składającej się ze wszystkich zarejestrowanych dźwięków: prawdziwej symfonii Qualità Oro. 

więcej informacji:

kawa RSS ALERT    /    Lavazza RSS ALERT    /    Marco Barbieri RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.240.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.