Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Lavazza: Polska to kluczowy rynek, konsumenci pozytywnie przyjmą nową odsłonę Qualita Oro

Strona 2 z 2

Składa się ona z 4 części, z których każda odpowiada określonemu etapowi produkcji kawy.

-         „Pochodzenie”: kawa Lavazza Qualità Oro pochodzi z plantacji w Ameryce Środkowej i Południowej, dlatego Chiara Luzzana wyruszyła w niezwykłą podróż do Brazylii, w poszukiwaniu odgłosów roślin, szelestu liści i „szeptu” owoców kawowca — zachwycających dźwięków i nut, które definiują miejsce pochodzenia ziaren kawy Arabica.

-         „Podróż”: po opuszczeniu Ameryki Południowej ziarna kawy odbywają podróż przez Ocean Atlantycki i docierają do włoskiego portu w Genui — to droga, podczas której Chiara odkryła żywe dźwięki fal, gwar portu i odgłosy przeładunku jutowych worków.

-         „Mieszanka”: w palarni kawy Lavazza ziarna kawy są wysypywane, sprawdzane i oczyszczane, a następnie mieszane i palone — Chiara zdołała uchwycić wszystkie wyjątkowe dźwięki typowe dla procesu produkcji, towarzyszące kawie aż do końcowej próby — degustacji.

-         „Ekstrakcja”: końcowe odgłosy przygotowania kawy w domu, w kawiarce Moka, czy dzbanku Chemex, uwolnienie jej charakteru, a potem „dzwonienie” łyżeczek i filiżanek. To ostatni akord prawdziwej symfonii Qualità Oro.

Z dźwięków nagranych na każdym z tych etapów powstały sample, które następnie posłużyły do stworzenia wyjątkowego utworu symfonicznego, odzwierciedlającego jakość i wyjątkowość kawy Qualità Oro poprzez to, co można usłyszeć w całym procesie jej produkcji.

Ten wyjątkowy projekt dźwiękowy śledzić będzie można w Polsce od 23 września na specjalnie dedykowanej stronie internetowej marki, a także w kanałach społecznościowych Lavazzy, na Facebooku i Instagramie.

Grupa Lavazza założona w 1895 r. w Turynie włoska firma, od czterech pokoleń należąca do rodziny Lavazza.  Obecnie Grupa jest jednym z najważniejszych producentów kawy na świecie. Przez sieć oddziałów i dystrybutorów prowadzi działalność w ponad 90 krajach, 64% swoich przychodów generując poza granicami Włoch. Lavazza zatrudnia łącznie ponad 4000 osób, a w 2018 r. jej obrót wyniósł 1,87 mld EUR. [W swoich sprawozdaniach finansowych z 31 grudnia 2018 r. Grupa Lavazza po raz pierwszy podała wartości swoich dochodów i kapitału zgodnie z międzynarodowymi standardami rachunkowości (MSSF)].

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

kawa RSS ALERT    /    Lavazza RSS ALERT    /    Marco Barbieri RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.215.231
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.