Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Napoje

Lavazza wzmocni działania promocyjne na polskim rynku

Lavazza wybrała agencję Solski Burson-Marsteller do obsługi firmy w zakresie komunikacji PR na rynku polskim.

Lavazza wzmocni działania promocyjne na polskim rynku
fot. materiały prasowe Lavazza

Agencja Solski Burson-Marsteller odpowiedzialna będzie za wdrażanie i rozwijanie planu zintegrowanej komunikacji marki na rynku polskim. W skali globalnej działania public relations koordynowane są w przez Lavazza Global Public Relations and Events oraz włoski oddział Burson-Marsteller. W strategii działań zostały uwzględnione m.in. relacje z mediami, blogerami i liderami opinii oraz projekty specjalne mające na celu pozycjonowanie Lavazzy jako głównego gracza na rynku kawy. Celem przewidzianych aktywności jest również wzmocnienie wizerunku marki jako ikony włoskiej kawy, za którą stoi ponad 120 lat tradycji, pasji i unikalnego doświadczenia w produkcji kawy.

Lavazza, założona w 1895 roku, jest dziś szóstym największym producentem kawy na świecie, mającym w swoim portfolio ponad 400 produktów kawowych. Lavazza eksportuje około 55 proc. całej swojej produkcji i jest obecna na 90 rynkach na całym świecie. W 2015 roku obrót finansowy Grupy wzrósł o 8 proc. i przekroczył 1,4 mld euro.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lavazza RSS ALERT    /    rynek kawy RSS ALERT    /    kawa Lavazza RSS ALERT    /    agencja PR RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.23.192.92
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.