Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Lavazza ze świąteczną kampanią POS w sklepach Carrefour

Kampania wystartowała we wszystkich hipermarketach Carrefour 31 października i potrwa do 2 stycznia 2019 r. W jej ramach w alejach produktowych dedykowanych kawom branding Lavazzy jest widoczny na bramach, totemach, podświetlanych ekspozytorach i listwach cenowych oraz flagach przy produkcie (te ostatnie zainstalowano łącznie w 102 sklepach).

Lavazza ze świąteczną kampanią POS w sklepach Carrefour
fot. materiały prasowe

- To pierwsza tego typu aktywność Lavazzy w Polsce. Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą in-Store Media Polska, która zrealizowała dla nas ten projekt kompleksowo - mówi Łukasz Lisius, Country Manager Lavazza Polska.

- W sklepach Carrefour chcieliśmy zakomunikować konsumentowi obecność naszej marki zarówno przy wejściu do kategorii, gdzie umieściliśmy bramy i totemy, jak również przy samej półce, przy której wiszą flagi i podświetlane listwy półkowe. Nośnikiem, który najbardziej przypadł mi do gustu, jest jednak podświetlany ekspozytor, dzięki któremu kawa Lavazza jest jeszcze bliżej konsumenta, a ten może dokładnie zapoznać się z produktem. Jako lider kategorii ziarna mamy obowiązek, aby dalej rozwijać markę wspólnie z naszymi konsumentami - dodaje Lisius.

Okres przedświąteczny stanowi początek działań merchandisingowych, dzięki którym marka Lavazza ma być bardziej widoczna na poziomie sklepu. Te działania firma planuje także w nadchodzącym, 2019 roku. Ponadto, w największych miastach Polski wystartowała już kampania outdoor’owa kawy Lavazza Qualita Oro.

Grupa in-Store Media jest obecna w Polsce od 2011 roku. Współpracuje z ponad 85 klientami, w roku 2018 przeprowadziła ponad 300 kampanii, jest obecna w ponad 3200 punktach sprzedaży włączając w to hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe należące do partnerów detalicznych takich jak: Carrefour, Kaufland i Biedronka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lavazza RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.153.135.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.