Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Leszek Rodak, Primavera: Stawiamy na kanały, gdzie możemy sprzedać najwięcej pod względem wolumenu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-05-2017, 12:30
Leszek Rodak, Primavera: Stawiamy na kanały, gdzie możemy sprzedać najwięcej pod względem wolumenu
Leszek Rodak, dyrektor ds. handlu i marketingu, Polska Woda; fot. P.Waniorek (Żelazna Studio)

- Stawiamy na te kanały, gdzie możemy sprzedać najwięcej pod względem wolumenu. Są to więc głównie duże sklepy, ale nie odcinamy się także od handlu tradycyjnego, choć bywa ciężko ze sprzedażą w małych sklepach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Leszek Rodak, dyrektor sprzedaży i marketingu, Polska Woda (producent marki Primavera).

Jak tłumaczy Leszek Rodak, małe sklepy, ale także kioski z prasą i przekąskami czy stacje paliw to trudny kanał, ponieważ tam liczą się dostawy małych partii towaru. - Te placówki nie mają magazynów czy dużego zaplecza – tam dostarcza się na zgrzewki. Dla nas – przy naszej skali produkcji – to duże wyzwanie. Dlatego staramy się współpracować z hurtowniami i halami cash&carry - dodaje.

Spółka Polska Woda należy do włoskiego koncernu San Benedetto, który jest liderem wód butelkowanych w tamtym kraju i rozwija także inne kategorie produktowe z rynku napojów. - 17 lat temu San Benedetto razem ze spółką Danone zainwestowały w Polsce w przedsięwzięcie wodne. Kupiono wtedy też markę Żywiec Zdrój. Jednak po kilku latach join-venture doszło do podziału. Teraz Żywiec Zdrój to woda premium, a Primavera to bardziej ekonomiczny wybór - tłumaczy Leszek Rodak.

Polska Woda – oprócz wód Primavera – produkuje także wody na zlecenie sieci handlowych. - Produkujemy 300 mln litrów wód rocznie. To nasza druga noga biznesowa. A core biznesem – strategicznym i rynkowym pozostaje marka Primavera - dodaje.

Spółka chce rozwijać markę poprzez współpracę z naszym ambasadorem Marcinem Gortatem, z którym organizuje warsztaty dla dzieci i młodzieży. - Współpracujemy także ze znanym aktorem Pawłem Królikowskim, który jest twarzą Primavery. Zaplanowaliśmy nową kampanię z jego udziałem - dodaje Rodak.

PRZECZYTAJ CAŁY WYWIAD Z LESZKIEM RODAKIEM: Leszek Rodak, Primavera: Rynek wody jest perspektywiczny, ale bardzo konkurencyjny - wywiad

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Arek 15-06-2017, 01:18:
O la boga porobiło się , woda żrodlana żywiec zdrój wodą premium hehe

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH