Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl chce wykorzystać potencjał segmentu soków NFC

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2017, 15:33
Lidl chce wykorzystać potencjał segmentu soków NFC
fot. materiały prasowe Lidl Polska

Zainteresowanie kategorią soków NFC zauważyły sieci handlowe takie jak Lidl, który zdecydował się na rozwój tego segmentu asortymentowego pod marką własną „ Świeży pomysł na każdy dzień”. Nawiązał także współpracę z lokalnym dostawcą – firmą Sady Sandomierskie.

Jak pokazują dane raportu KPMG polscy konsumenci poszukują produktów zdrowych, świeżych i pozbawionych sztucznych dodatków, co jest szczególnie widoczne na rynku soków, nektarów i napojów owocowych. Aż 65% osób, które decydują się na ich zakup, wybiera je ze względu na aspekty zdrowotne. W ten trend wpisują się soki  bezpośrednio tłoczone (NFC). Nic dziwnego, że prognozy wskazują na znaczny wzrost wartości rynku tych produktów w Polsce z 26,5 mln euro w 2015 roku, do 39,7 mln w roku 2020.

Szacuje się, że wolumen sprzedaży soków NFC w Polsce wzrośnie o ponad połowę w perspektywie najbliższych kilku lat.

- Wśród naszych klientów rośnie zainteresowanie zdrowym stylem życia i zbilansowanym odżywianiem, opartym na świeżych produktach. Dlatego też rozbudowujemy ten segment naszego asortymentu. Widzimy również, że soki bezpośrednio tłoczone „ Świeży pomysł na każdy dzień” cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Są one produkowane we współpracy ze sprawdzonymi, polskimi dostawcami. W ciągu ostatnich miesięcy, w odpowiedzi na oczekiwania naszych klientów, wprowadziliśmy aż 6 nowych smaków i planowane są kolejne - podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidla Polska.

W asortymencie Lidla dostępne są soki tłoczone NFC w wielu wariantach smakowych, m.in.: pomidorowym, warzywnym, a także o smaku jabłka i wiśni, jabłka i gruszki, jabłka i aronii oraz jabłka i czarnej porzeczki. Produkty te powstają we współpracy z polskimi dostawcami. Jednym z nich jest firma z wieloletnią tradycją - Sady Sandomierskie.

- Zrzeszamy blisko 100 sadowników, gospodarujących na prawie 500 ha. Dokładamy wszelkich starań, aby jakość naszych produktów była zawsze wysoka, a etap produkcyjny oddawał to co najbardziej wartościowe w owocach. Za sprawią współpracy z siecią Lidl będziemy mogli zaproponować nasze soki jeszcze szerszej grupie konsumentów - zaznacza Wojciech Borzęcki, prezes zarządu, Sad Sandomierski Sp. z o.o.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 259) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH