Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Limenita: Wartość rynku lemoniad NFC rośnie o ok. 15 proc. rocznie

- Wartość rynku lemoniad NFC (nie z koncentratu) rośnie rocznie o ok. 15 proc. Polacy bardzo chętnie sięgają po tego typu napoje - mówi Klaus Ganter, dyrektor zarządzający w B&T Distribution, która odpowiada za markę lemoniad Limenita.

Limenita: Wartość rynku lemoniad NFC rośnie o ok. 15 proc. rocznie
fot. Facebook

Jeszcze kilka lat temu polscy konsumenci najchętniej sięgali po soki pomarańczowe i mandarynkowe. Ale to się zmienia. - Dzisiaj rosnącą popularnością cieszą się grejpfrut, ananas, a także soki warzywne - zapewnia Klaus Ganter.

Produkty marki Limenita są dostępne w kanale nowoczesnym.

- Co roku wprowadzamy nowe produkty. W tym roku wprowadziliśmy letnią kolekcję Mocktaili: Mojito, Pina Colada, Sangria i Lemonade. Kolejne nowości pojawią się zimą. Pracujemy także nad 100% naturalnymi produktami na lato 2019 - dodaje. 

Lemoniady opakowane są w plastikowe, dla niektórych środowisk i konsumentów, kontrowersyjne opakowania? 

- Środowisko nie jest nam obojętne. Nasze opakowania w 100% nadają się do recyklingu. Ponadto butelki PET są lżejsze od szklanych, co sprawia, że zużycie paliwa w transporcie i logistyce jest niższe - wskazuje Klaus Ganter.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Klaus Ganter RSS ALERT    /    B&T Distribution RSS ALERT    /    lemoniada RSS ALERT    /    rynek lemoniad RSS ALERT    /    Limenita RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.41.66
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.