REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lipton Ice Tea stworzył specjalny program dla wybranych lokali gastronomicznych

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 20-05-2014, 15:43

W maju br. marka Lipton Ice Tea wprowadziła kompleksowy program Lipton Ice Tea Perfect Serve dedykowany 500 wyselekcjonowanym lokalom z branży HoReCa. Jego celem jest budowanie przyzwyczajeń konsumenckich w tym kanale, związanych z konsumpcją Lipton Ice Tea podczas posiłku.

REKLAMA

Program Lipton Ice Tea Perfect Serve buduje wizerunek marki oraz lokali gastronomicznych, które biorą w nim udział. Jego istotą jest wprowadzenie rytuału "Perfect Serve" - wyjątkowego sposobu podawania Lipton Ice Tea, dzięki czemu napój prezentuje się apetycznie i zyskuje wizerunek premium.

Od połowy maja br. dla obsługi lokali, które zostały wybrane do Programu Lipton Ice Tea Perfect Serve są organizowane szkolenia prowadzone przez ambasadorów Lipton Ice Tea, podczas których można zapoznać się z wytycznymi "Perfect Serve" oraz wskazówkami dotyczącymi sprzedaży sugestywnej. Dodatkowo partnerzy programu zostaną wsparci przydatnymi materiałami, takimi jak podkładki, szklanki oraz mieszadełka Lipton Ice Tea. Oprócz tego otrzymają materiały POS (Point of Sale), takie jak plakaty, standy na stoliki, notesy dla kelnerów czy wkładki do kart menu, które będą komunikowały klientom zalety Lipton Ice Tea oraz przedstawiały perfekcyjny sposób podawania napoju.

Jednym z elementów podania Lipton Ice Tea w lokalach gastronomicznych jest szklana butelka 200 ml.

Program "Perfect Serve" jest wspierany wieloma aktywnościami skierowanymi do konsumentów na profilu Lipton Ice Tea na Facebooku. Specjalnie stworzona aplikacja pozwala zlokalizować lokale biorące udział w programie, dzięki czemu już od czerwca br. konsumenci będą mogli wyszukać w swojej okolicy lokale perfekcyjnie podające Lipton Ice Tea. Aplikacja pozwoli także punktom gastronomicznym poinformować konsumentów o ofertach promocyjnych z Lipton Ice Tea.

Od lipca do sierpnia br. lokale uczestniczące w Programie Perfect Serve odwiedzi tajemniczy klient, który oceni trzy kluczowe kwestie związane z programem: idealne podanie Lipton Ice Tea zgodnie z określonymi standardami, komunikację programu na poziomie lokalu oraz wiedzę personelu nt. perfekcyjnego podawania Lipton Ice Tea. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się we wrześniu br. Właściciele najlepszych lokali otrzymają atrakcyjne nagrody.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 614) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH