Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Manager Hoop: Trend fit wpływa na innowacyjność rynku napojowego

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-08-2015, 11:24
Manager Hoop: Trend fit wpływa na innowacyjność rynku napojowego
Piotr Czarniak, PR Manager Hoop Polska

- Z pewnością trend bycia fit jest istotnym akceleratorem na rynku napojowym zarówno w zakresie reformulacji istniejących receptur, jak też rozwijania zupełnie nowych produktów. Poza niewątpliwym i korzystnym wpływem tego trendu na zdrowie społeczeństwa należy zauważyć fakt, że będzie on miał również wielki wpływ na działania R&D w poszukiwaniu zdrowych i niskokalorycznych oraz funkcjonalnych dodatków, co dodatkowo przysłuży się rozwojowi wiedzy i innowacyjności napojów, jak i całej branży spożywczej - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Piotr Czarniak, PR Manager, Hoop Polska.

- Nie mamy planów co do refolmulacji wszystkich produktów, ale skupiamy się na poszczególnych brandach. Tak na przykład Jupik, którego skład został zreformulowany jakiś czas temu: dzięki częściowemu słodzeniu stewią - znacząco obniżył swoją kaloryczność. Także dzięki zmianie technologii rozlewniczej - nie zawiera konserwantów. Prozdrowotny trend w odżywianiu jest obecny i będzie się rozwijał nadal, dlatego też chcemy szczególnie rozwijać te marki, które w oczach konsumentów jawią się jako szczególnie "prozdrowotne", stąd nacisk na wodę mineralną Arctic i wody funkcjonalne - komentuje Piotr Czarniak.

Jego zdaniem, trzeba postawić na kreowanie pozytywnych nawyków i dzieci.

- Najlepszym rozwiązaniem jest mariaż działań na dwóch polach: prowadzonej już przez producentów samoregulacji w zakresie reklamy skierowanej do osób poniżej 12 r. ż., ale także odpowiedniej edukacji żywieniowej, prowadzonej zarówno przez rodziców jak i szkołę. Kampanie społeczne mogą być również efektywne, jednak o ile będą one dodatkiem do działań prowadzonych u podstaw. Sami, jako konsumenci, stajemy się coraz bardziej wyedukowani w kwestii odżywiania i zbilansowanej diety, tym samym budujemy doskonałą podstawę merytoryczną, do przekazywania tej wiedzy dzieciom - dodaje PR Manager Hoop Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH