REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Manager marki Isostar: Żywność i napoje sportowe to perspektywiczna kategoria

  • Autor: pm, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-08-2015, 13:10
Manager marki Isostar: Żywność i napoje sportowe to perspektywiczna kategoria
Artur Dorf, Marketing County Manager marki Isostar

W Polsce masowy rynek produktów funkcjonalnych jest w początkowej fazie cyklu wzrostu -pakowana żywność to ok 20 proc. konsumpcji vs. Europa Zachodnia, napoje to ok 5 proc.). Czyli możemy spodziewać się rozwoju, gdyż konsumenci baczniej sprawdzają etykiety i szukają zdrowej żywności - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Artur Dorf, Marketing County Manager marki Isostar.

REKLAMA

- Żywność sportowa / energetyczna w postaci batonów (najpopularniejsza forma), żeli, cukierków, napojów jest podstawą żywienia sportowców. Zaletą jest ich lekkostrawność i przyswajalność - nie obciążają zbytnio żołądka, a dostarczają olbrzymią bombę energetyczną (węglowodany, białko, tłuszcze, minerały, witaminy). W kanale specjalistycznym ta forma wspomagania (dodatków do żywienia) jest normą - komentuje Artur Dorf.

Jak dodaje, edukacja i wiedza sportowców amatorów jest coraz większa, mimo że nadal preferują "normalną żywność", to jednak coraz bardziej rozumieją zalety suplementow diety, zwłaszcza dotyczy to osób które startują w zawodach. Jak dodaje specjalista marki Isostar, z roku na rok ich liczba rośnie, co rokuje rozwój tych produktów.

- Startujący amatorzy są często marketingowymi ambasadorami produktów sportowych i wpływają na decyzje innych niestartujących amatorów, a również oczekujących poprawy swoich wysiłków. Pakiet sportowy "napój, baton, żel" staje świadomym wyborem sportowców amatorów. Suplementy diety przygotowane przez fachowców składają się z odpowiednio zbilansowanych składników, co daje olbrzymią przewagę w porównaniu z tzw. domowymi suplementami, gdzie z reguły miesza się wszystko ze wszystkim nie rozumiejąc do końca wpływu poszczególnych składników na siebie - dodaje Artur Dorf.

- Reasumując, jeżeli przyjąć, że na świecie napoje sportowe to dwukrotnie większy rynek od napojów energetycznych, można spodziewać się takiego trendu również w Polsce - podsumowuje ekspert.

Isostar był pierwszym europejskim napojem izotonicznym (powstał w latach 70. XX w). W Polsce dostępny jest od 1996 r. Wśród produktów marki Isostar znajdują się m.in. gotowe napoje, koncentraty w formie proszku i żelu, a także batony energetyczne.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 870) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH