Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Manager marki Isostar: Żywność i napoje sportowe to perspektywiczna kategoria

  • Autor: pm, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-08-2015, 13:10
Manager marki Isostar: Żywność i napoje sportowe to perspektywiczna kategoria
Artur Dorf, Marketing County Manager marki Isostar

W Polsce masowy rynek produktów funkcjonalnych jest w początkowej fazie cyklu wzrostu -pakowana żywność to ok 20 proc. konsumpcji vs. Europa Zachodnia, napoje to ok 5 proc.). Czyli możemy spodziewać się rozwoju, gdyż konsumenci baczniej sprawdzają etykiety i szukają zdrowej żywności - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Artur Dorf, Marketing County Manager marki Isostar.

- Żywność sportowa / energetyczna w postaci batonów (najpopularniejsza forma), żeli, cukierków, napojów jest podstawą żywienia sportowców. Zaletą jest ich lekkostrawność i przyswajalność - nie obciążają zbytnio żołądka, a dostarczają olbrzymią bombę energetyczną (węglowodany, białko, tłuszcze, minerały, witaminy). W kanale specjalistycznym ta forma wspomagania (dodatków do żywienia) jest normą - komentuje Artur Dorf.

Jak dodaje, edukacja i wiedza sportowców amatorów jest coraz większa, mimo że nadal preferują "normalną żywność", to jednak coraz bardziej rozumieją zalety suplementow diety, zwłaszcza dotyczy to osób które startują w zawodach. Jak dodaje specjalista marki Isostar, z roku na rok ich liczba rośnie, co rokuje rozwój tych produktów.

- Startujący amatorzy są często marketingowymi ambasadorami produktów sportowych i wpływają na decyzje innych niestartujących amatorów, a również oczekujących poprawy swoich wysiłków. Pakiet sportowy "napój, baton, żel" staje świadomym wyborem sportowców amatorów. Suplementy diety przygotowane przez fachowców składają się z odpowiednio zbilansowanych składników, co daje olbrzymią przewagę w porównaniu z tzw. domowymi suplementami, gdzie z reguły miesza się wszystko ze wszystkim nie rozumiejąc do końca wpływu poszczególnych składników na siebie - dodaje Artur Dorf.

- Reasumując, jeżeli przyjąć, że na świecie napoje sportowe to dwukrotnie większy rynek od napojów energetycznych, można spodziewać się takiego trendu również w Polsce - podsumowuje ekspert.

Isostar był pierwszym europejskim napojem izotonicznym (powstał w latach 70. XX w). W Polsce dostępny jest od 1996 r. Wśród produktów marki Isostar znajdują się m.in. gotowe napoje, koncentraty w formie proszku i żelu, a także batony energetyczne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.