Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Marka Czas na Herbatę świętuje 22 urodziny

Dla jednych wrzesień to synonim powrotu do szkoły, dla innych – moment pożegnania lata
i powitania jesieni, natomiast dla marki Czas na Herbatę miesiąc ten jest okazją do świętowania. W tym roku znana i lubiana sieć sprzedaży wyjątkowych, herbacianych kompozycji obchodzi 22 urodziny, a bilans jej dokonań pokazuje, że przed nią jeszcze wiele równie udanych lat.

Marka Czas na Herbatę świętuje 22 urodziny
fot. materiały prasowe

Od ponad dwóch dekad w próbach znalezienia ulubionego smaku herbaty wspiera nas marka Czas na Herbatę, specjalizująca się w imporcie, produkcji oraz sprzedaży herbat wysokogatunkowych, a także akcesoriów do jej parzenia i przechowywania. W ofercie Czas na Herbatę znaleźć również można wysokogatunkowe kawy, ożywczą Yerba Mate, a także różnego rodzaju czekolady czy drobne słodkości.

Lokalna marka z charakterystycznym logo powstała dokładnie 22 lata temu we Wrocławiu, a dziś herbaciarnie wypełnione po brzegi najlepszymi kompozycjami spotkać można w całej Polsce. W ostatnich miesiącach dołączyły do nich trzy nowe miejsca w Warszawie (Galeria Młociny), Katowicach (Libero) i Tarnowie (Gemini), a dwa (Aura Olsztyn i Riviera Gdynia) zmieniły oblicze, przechodząc gruntowny remont. Łącznie sieć sprzedaży marki obejmuje obecnie ponad 120 lokalizacji, w tym 36 salonów firmowych oraz 25 sklepów franczyzowych. Miłośnicy złocistego naparu, którzy nie mają jeszcze dostępu do produktów Czas na Herbatę w swojej okolicy, skorzystać mogą natomiast ze sklepu internetowego i tam zamówić wyśmienity susz z najlepszych plantacji świata, a także autorskie kompozycje marki.

W ciągu minionego roku salony marki Czas na Herbatę odwiedziło niemal pół miliona klientów, którzy kupili aż 102407,27 kg herbat. Wybierali oni zarówno sprawdzone produkty, jak i zupełne nowości – a tych było w sezonie 2018/2019 aż 45!  Fantastyczną wiadomością jest również wynik sprzedaży herbaty o nazwie „Przylądek Nadziei”, z której część dochodu przeznaczona jest na rzecz Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. Od początku roku marce Czas na Herbatę udało się sprzedać 375 kilogramów tej wyjątkowej kompozycji, dzięki czemu konto Fundacji, sprawującej pieczę nad wrocławskim szpitalem onkologicznym dla dzieci, zostało zasilone kwotą 18 750 zł. Suma zebrana od początku współpracy z Przylądkiem Nadziei, czyli od roku 2015, wzrosła tym samym do ponad 100 000 złotych!

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Czas na Herbatę RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    herbaty RSS ALERT    /    rynek herbaty w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.173.47.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.