Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Marka Sprite w globalnej kampanii na rzecz różnorodności i bycia sobą (wideo)

Marka Sprite, należąca do portfolio Cola-Cola, startuje z polską odsłoną niezwykłej globalnej kampanii, w której pokazuje, że najlepszą odpowiedzią na hejt może być miłość i hasło „I love you hater”.

Marka Sprite w globalnej kampanii na rzecz różnorodności i bycia sobą (wideo)
fot. kadr za youtube

W dobie wszechobecnych mediów społecznościowych, ciągłego poddawania ludzi ocenom i eskalacji uprzedzeń oraz hejtu, kampania niesie ważny manifest: Sprite wierzy w autentyczność i różnorodność. W prawo do bycia sobą i wyrażania tego. I w to, że marki mają obowiązek stawać po dobrej stronie mocy. Dlatego zabiera głos, żeby dać młodym ludziom impuls i moc do życia w zgodzie ze sobą. Nie sprawimy, że hejt zniknie, ale możemy się na niego uodpornić. To prostsze, kiedy wiemy, że hejt to nie siła, ale słabość, bo wynika ze strachu przed innością – przed innym wyglądem, kolorem skóry, religią, orientacją seksualną, inną kulturą. Trzeba złapać do niego dystans, wierzyć w siebie i być sobą, a jedynym sposobem na niego jest miłość.

 

Trwa sezon hejterów

Internet to niespotykana dotąd w historii ekspozycja na negatywne bodźce: na krytykę, na ciągłe bycie poddawanym ocenie, na ataki. W dobie narastających podziałów społecznych i radykalizacji nastrojów, hejt i „cyberbulliying”, w sieci rozbudzany dodatkowo przez pokusę anonimowości, stał się jednym z najpoważniejszych społecznych problemów – spotkały się z nim 2 na 3 młode osoby. Kilkanaście lat temu sprowadzał się do trudnego czasu w klasie czy na osiedlu, a dziś jest wszechogarniający – bo internet jest zawsze i wszędzie. Szczególnie dla młodych ludzi zderzenie z hejtem to często wyzwanie ponad siły.

Hejt to coś na kształt obrony przez atak – opiera się na podważaniu wszystkiego, co odstaje od „normy”. Może dotyczyć właściwie każdej płaszczyzny, na której ktoś różni się od innych – wyglądu, stylu życia, pochodzenia, wyznania, orientacji seksualnej czy sytuacji finansowej.

Sprite – po dobrej stronie mocy

Sprite – marka, której DNA opiera się na autentyczności - wierzy w to, że trzeba dać młodym ludziom impuls i wiarę, że warto być sobą. Niezależnie od wyglądu (wagi, ubioru, makijażu, tatuaży), który może być niestandardowy, wyborów życiowych jak choćby pasji, które mogą być kojarzone z konkretną płcią, rasy, pochodzenia etnicznego czy wyznania. Sprite wierzy też, że masowe, silne marki mają dziś do odegrania ważną rolę. Są słuchane, a to oznacza odpowiedzialność. Dlatego powinny mówić o rzeczach ważnych.

więcej informacji:

Sprite RSS ALERT    /    Coca-Cola RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT    /    internet RSS ALERT    /    hejt RSS ALERT    /    #Iloveyouhater RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • R 2019-05-08 07:27:40
    Przecież to nie obiektywny artykuł tylko reklama. Wystarczy spojrzeć na Youtube 2300 minusów pod filmem i dziwnym trafem od kilku dni nie rosną.. tam też sprite zapłaciło?
  • Janek43 2019-05-08 07:53:07
    Życia ma mnie uczyć marka, która w plastikowych butelkach serwuje cukrową bombę... Śmiech na sali.
  • Aaa 2019-05-08 08:28:29
    Co to za komiczne miejsce, udaje stronę z informacjami, a jest zwykłym śmieciem reklamowym. Firma która truje tysiące ludzi, niszczy środowisko w każdym miejscu w którym produkuje swoje napoje, odcina ludzi od dostępu czystej wody w zamian oferując swój szajsik ma zamiar umoralniać innych, tym bardziej że niedawno mieli proces za rasizm w swoich szeregach. Fajnie się namawia innych do tolerowania wszystkiego, brzydko jest samemu nie świecić przy tym przykładem
  • DZIĘKUJĘ ZA TĘ REKLAMĘ 2019-05-08 08:57:33
    DZIĘKI NIEJ - JA ORAZ MOJA RODZINA JUŻ NIGDY WIĘCEJ NIE TKNIEMY SPRITE. ŚWIADOMY KONSUMPCJONIZM.
  • Ronin 2019-05-08 17:00:43
    Niech ta firma sprite spojrzy na siebie co zrobili z tym napojem w zwykle przeslodzony szajs

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.87.147.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.