Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Marka Sprite w globalnej kampanii na rzecz różnorodności i bycia sobą (wideo)

Strona 2 z 3

Nie zmienimy świata, w którym młodzi ludzie żyją i nie sprawimy, że hejt zniknie z dnia na dzień. Ale możemy go bardzo osłabić, pokazując, skąd się bierze. Możemy też dodać im siły – pokazując, że tak naprawdę hejtowanie jest przejawem słabości, nie przewagi. Wtedy łatwiej się od tego odbić. Zlekceważyć. Być ponad to. Łatwiej trzymać się swojego zdania, poczuć się znowu dobrze ze sobą i postawić się. O tym właśnie jest kampania Sprite. Mówimy: tak, wiemy, że trwa sezon hejterów i wiemy, że się z tym zderzacie na co dzień. Ale spójrzcie na to na świeżo. Spójrzcie na innych wyjątkowych, wyróżniających się ludzi, którzy spotykają się dokładnie z tym co Wy. Idą dalej, są sobą, w tym tkwi ich moc. Weź oddech, otrząśnij się i popatrz na hejt z dystansem. Jesteś ponad to, bo jesteś autentyczny. Żyj rześko.

Kampania „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko”

Kampania „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko” (ang: „It’s haters season. Stay fresh”) to globalny projekt Sprite, który obejmie wszystkie rynki i będzie miał charakter długofalowy. Start kampanii miał miejsce w Ameryce Południowej, a Polska jest jednym z pierwszych krajów w Europie, które obejmie komunikacja.

Istotą kampanii Sprite jest wzmocnienie przekonania o sile wartości, jaką jest bycie sobą, bycie autentycznym – to stąd bierze się moc, by stawić czoło hejterom. Dlatego bohaterami komunikacji na całym świecie zostali „zwyczajni niezwyczajni” - zamiast profesjonalnych aktorów do udziału w spotach zaproszono osoby, które same doświadczyły agresji ze względu na swoją odmienność, a mimo to spełniają swoje marzenia. Wśród twarzy kampanii znaleźli się m.in. artyści, sportowcy, społecznicy - np. polski tancerz latynoamerykański, wytatuowana „rave girl”, mistrzyni olimpijska w pływaniu Rocio Velazquez, surferka Liz Romer ze Szwecji czy zawodniczki damskiej drużyny piłkarskiej CE Sant Gabriel z Barcelony. Wszyscy oni zetknęli się z krytyką dotyczącą różnych aspektów ich życia, np. cech fizycznych, niestandardowego hobby czy orientacji seksualnej. I wszyscy pokazują, że można i warto robić to, co się kocha, podążać za swoją pasją i być wiernym sobie, niezależnie od ocen.

więcej informacji:

Sprite RSS ALERT    /    Coca-Cola RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT    /    internet RSS ALERT    /    hejt RSS ALERT    /    #Iloveyouhater RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • R 2019-05-08 07:27:40
    Przecież to nie obiektywny artykuł tylko reklama. Wystarczy spojrzeć na Youtube 2300 minusów pod filmem i dziwnym trafem od kilku dni nie rosną.. tam też sprite zapłaciło?
  • Janek43 2019-05-08 07:53:07
    Życia ma mnie uczyć marka, która w plastikowych butelkach serwuje cukrową bombę... Śmiech na sali.
  • Aaa 2019-05-08 08:28:29
    Co to za komiczne miejsce, udaje stronę z informacjami, a jest zwykłym śmieciem reklamowym. Firma która truje tysiące ludzi, niszczy środowisko w każdym miejscu w którym produkuje swoje napoje, odcina ludzi od dostępu czystej wody w zamian oferując swój szajsik ma zamiar umoralniać innych, tym bardziej że niedawno mieli proces za rasizm w swoich szeregach. Fajnie się namawia innych do tolerowania wszystkiego, brzydko jest samemu nie świecić przy tym przykładem
  • DZIĘKUJĘ ZA TĘ REKLAMĘ 2019-05-08 08:57:33
    DZIĘKI NIEJ - JA ORAZ MOJA RODZINA JUŻ NIGDY WIĘCEJ NIE TKNIEMY SPRITE. ŚWIADOMY KONSUMPCJONIZM.
  • Ronin 2019-05-08 17:00:43
    Niech ta firma sprite spojrzy na siebie co zrobili z tym napojem w zwykle przeslodzony szajs

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.143.239
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.