Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Marka Sprite w globalnej kampanii na rzecz różnorodności i bycia sobą (wideo)

Strona 3 z 3

Globalna kampania Sprite pod hasłem „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko” opiera się na ich historiach i autentycznych, hejtujących komentarzach, z jakimi się spotykali. Dziś, gdy znają swoją wartość i potrafią zdystansować się do ataków, dzielą się swoim doświadczeniem z innymi. I dają prostą radę: hejt rodzi hejt, walcz z nim miłością. Stąd hasło kampanii i motyw tekstu, wstukiwany w odpowiedzi na komentarze hejterów: #iloveyouhater. Stąd też symboliczny motyw przewodni - melodia „All you need is love”.

Za adaptację kampanii „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko” na rynek polski odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom, dom produkcyjny Feel Movie wraz z duetem reżyserskim Łukaszem Jakubowskim i Natalią Gronowską. Za obsługę PR odpowiada Big Picture.

Kampania ma charakter długofalowy i obejmie szeroki mix mediów, docierających do młodej grupy docelowej. Bazując na YouTube i kilku formatach video o różnej długości, a także visualach i gifach, obejmie także inne formaty digital dopasowane do facebooka i instagrama. Reklama telewizyjna towarzysząca pierwszemu etapowi komunikacji trafiła na ekrany 1 maja. Zaplanowano także szereg działań w punktach sprzedaży, a w dalszej perspektywie także ambient i udział marki w wydarzeniach specjalnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sprite RSS ALERT    /    Coca-Cola RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT    /    internet RSS ALERT    /    hejt RSS ALERT    /    #Iloveyouhater RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • R 2019-05-08 07:27:40
    Przecież to nie obiektywny artykuł tylko reklama. Wystarczy spojrzeć na Youtube 2300 minusów pod filmem i dziwnym trafem od kilku dni nie rosną.. tam też sprite zapłaciło?
  • Janek43 2019-05-08 07:53:07
    Życia ma mnie uczyć marka, która w plastikowych butelkach serwuje cukrową bombę... Śmiech na sali.
  • Aaa 2019-05-08 08:28:29
    Co to za komiczne miejsce, udaje stronę z informacjami, a jest zwykłym śmieciem reklamowym. Firma która truje tysiące ludzi, niszczy środowisko w każdym miejscu w którym produkuje swoje napoje, odcina ludzi od dostępu czystej wody w zamian oferując swój szajsik ma zamiar umoralniać innych, tym bardziej że niedawno mieli proces za rasizm w swoich szeregach. Fajnie się namawia innych do tolerowania wszystkiego, brzydko jest samemu nie świecić przy tym przykładem
  • DZIĘKUJĘ ZA TĘ REKLAMĘ 2019-05-08 08:57:33
    DZIĘKI NIEJ - JA ORAZ MOJA RODZINA JUŻ NIGDY WIĘCEJ NIE TKNIEMY SPRITE. ŚWIADOMY KONSUMPCJONIZM.
  • Ronin 2019-05-08 17:00:43
    Niech ta firma sprite spojrzy na siebie co zrobili z tym napojem w zwykle przeslodzony szajs

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.240.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.