Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Fruktajl od Tymbarku wchodzi na rynek

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-03-2014, 13:18
Marka Tymbark wchodzi w kategorię owocowych przekąsek. Wprowadza Fruktajl
fot. materiały prasowe

Aż 3 na 4 Polaków niezdrowo podjada między posiłkami, a jednocześnie chciałoby prowadzić zdrowszy tryb życia - wynika z badań przeprowadzonych przez IRCenter na zlecenie marki Tymbark. Dlatego marka wprowadziła na rynek alternatywę - owocową przekąskę Fruktajl.

Według badania "Co Ci Szkodzi?", aż 74 proc. Polaków podjada niezdrowe przekąski. Mają jednak tego świadomość i deklarują chęć poprawy.

Jak wynika z badania "Co Ci Szkodzi?", Polakom najbardziej zależy na tym, aby zarówno kupno, jak zjedzenie przekąski było łatwe i zajmowało mało czasu (70 proc.). Liczy się krótki czas przygotowania oraz prostota jedzenia, bez konieczności używania sztućców czy zasiadania do stołu. Ważnym elementem jest również to, aby przekąska miała poręczne opakowanie (54 proc.). Polacy chętnie sięgają i zdecydowanie lubią też polskie marki (39 proc.).

Biorąc pod uwagę wszystkie cechy przekąski ważne dla konsumentów oraz istotne z punktu widzenia dietetyków, marka Tymbark znalazła na to rozwiązanie - Fruktajl. Ten owocowy koktajl występuje w czterech wariacjach smakowych, z których każda butelka to porcja owoców bez dodatku cukru. Ten produkt zawiera w sobie - w zależności od wariantu smakowego - zarówno kawałki owoców, jak i w przypadku jednego smaku również zbóż. Dzięki wygodnemu opakowaniu (butelka "on-the-go") można sięgnąć po Fruktajl w dowolnym momencie. Produkt przed otwarciem nie wymaga, aby trzymać go w lodówce.

O tym, że Polacy szukają zdrowych alternatyw świadczy fakt, że aż 68 proc. wskazuje na walory zdrowotne produktu, jako ważną cechę przekąski. Liczą się również wysoka wartość odżywcza i naturalne składniki. Respondenci zwracają uwagę na skład: zawartość cukru, tłuszczu czy konserwantów.
Respondenci, którzy chcą odżywiać się lepiej, ale nie zmieniają swoich nawyków żywieniowych, argumentują to głównie trudniejszym dostępem do zdrowych przekąsek - przyznało to 61 proc. badanych. Na drodze do ideału stoi ponadto cena (50 proc.) oraz przyzwyczajenie do konkretnego typu przekąski (47 proc.) i jej smaku (50 proc.). Inną istotną barierą jest brak odpowiedniej przekąski na rynku - zwraca na to uwagę 38 proc. Polaków.

Fruktajl od Tymbarku dostępny jest w czterech wariantach smakowych: ananas i kokos, brzoskwinia i mango, śliwka i jabłko oraz truskawka z bananem.

Firma zapewniła jego dostępność w sprzedaży na kilka tygodni przed kampanią promocyjną - w styczniu br. Wsparcie reklamowe w postaci kampanii TV i w Internecie rusza w marcu.

Cena sugerowana na półce: 2,49 zł za butelkę plastikową 250 ml.

Marka Tymbark z portfolio Grupy Maspex Wadowice to lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. To także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek. Na 10 Polaków, aż 9 dobrze zna Tymbark (źródło: Millward Brown SMG/KRC, luty 2013). Tymbark odniósł również sukces na Facebooku, gdzie gromadzi najwięcej fanów w kategorii FMCG.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH