REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Maspex: Konsument energy drinków wybiera produkty markowe; chętnie sięga po nowe smaki

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-03-2016, 11:15
Maspex: Konsument energy drinków wybiera produkty markowe; chętnie sięga po nowe smaki
Nowości marki Tiger; fot. materiały prasowe

- Rynek energy drinków w Polsce rośnie zarówno pod względem ilościowym, jaki wartościowym. Rośnie szybciej wartościowo, niż ilościowo (w litrach). Wpływ na taką sytuacje ma między innymi spadek udziałów w rynku marek własnych, co oznacza że konsumenci wybierają markowe produkty, które są droższe – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Maspex Wadowice, która posiada wyłączne prawo do  produkcji i sprzedaży napojów Tiger.

REKLAMA

Zdaniem Doroty Liszki, trendy na rynku napojów energetycznych w zasadzie od kilku lat się nie zmieniają. - Marki premium, takie jak m.in. Tiger, pozycjonują się do konsumentów bardziej świadomych, ceniących jakość oraz emocjonalnie angażujących się zarówno w produkt, jak i kategorię. Trendy sprzedażowe są pozytywne – ze względu na różnorodność oferty, kanałów dotarcia oraz komunikację z konsumentem – tłumaczy.

Jak dodaje, konsument na rynku energetyków coraz częściej sięga po warianty smakowe czy warianty z funkcjonalnymi dodatkami. - Konsument napojów energetycznych jest otwarty na nowe smaki, a funkcjonalne dodatki zachęcają również nowych użytkowników do kategorii. Dla właściciela sklepu wspomniany trend oznacza, że jego półka z napojami energetycznymi powinna być bardziej zróżnicowana – obok wariantów klasycznych powinny się na niej znaleźć również warianty funkcjonalne, smakowe -komentuje Dorota Liszka.

- Rok 2016 rozpoczęliśmy od wprowadzenia innowacyjnych nowości – Tiger Speed, Tiger Vitamin Attack, Tiger Fighter. To uzupełnienie oferty marki Tiger i rewolucja na rynku energetyków. Marka Tiger w tym roku będzie jak zwykle mocno wspierana także nie może jej zabraknąć na półkach sklepowych – dodaje.

Napoje Tiger to wicelider kategorii energetyków w Polsce. Marka posiada po około 15 proc. udziałów – ilościowo oraz wartościowo (za AC Nielsen, rynek bez PL, grudzień 2015).

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH