Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maspex po 4 latach zmienia dom mediowy

  • Autor: Wirtualnemedia
  • Data: 11-01-2018, 08:32
Maspex po 4 latach zmienia dom mediowy
fot. materiały prasowe

Grupa Maspex Wadowice (właściciel takich marek jak Tymbark, Kubuś, Tiger czy Lubella) rozstrzygnęła przetarg na planowanie i zakup mediów, powierzając go agencji Starcom należącej do Publicis Media. Tym samym marketer kończy czteroletnią współpracę z Mindshare Polska - informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Starcom zajmie się obsługą budżetu marketingowego wszystkich marek Maspexu w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.

Współpraca między firmami rozpocznie się od kampanii zaplanowanych na luty br. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nazwy jego pozostałych uczestników oraz czas obowiązywania kontraktu, nie zostały ujawnione.

Więcej na: wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH