Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maspex wybrał agencję do obsługi marek DrWitt Premium i Tarczyn

  • Autor: marketing-news.pl
  • Data: 02-06-2016, 10:42
Maspex wybrał agencję do obsługi marek DrWitt Premium i Tarczyn
fot. materiały prasowe

Grupa Maspex Wadowice rozstrzygnęła przetarg na prowadzenie kampanii promocyjnej, budowę serwisów i komunikację w social media marek DrWitt Premium i Tarczyn. Wygrała agencja NuOrder - podaje serwis marketing-news.pl.

„Bogactwo owoców” – to hasło, które towarzyszy platformom komunikacji online marki Tarczyn. W działaniach brandu DrWitt Premium wykorzystywany będzie slogan „Inwestycja w zdrowie”. 

Będzie ona realizować opracowaną strategię komunikacji obu brandów na Facebooku oraz odpowiadać za ich zbudowane już serwisy. Aktywności w social media zostaną uzupełnione działaniami z zakresu content marketingu.

Więcej na marketing-news.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • patrykr 08-09-2016, 16:01:
Bogactwo pomysłów, to podstawa dla każdej dobrej agencji.

Patryk R copywriter

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH