Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Mintel: Producenci napojów gazowanych powinni szukać nowych smaków

Jak podaje Mintel, wśród napojów gazowanych na polskim rynku dominują tradycyjne smaki, takie jak cola czy pomarańcza, co odzwierciedla preferencje konsumentów. Millenialsi są jednak znani ze skłonności do eksperymentowania i zainteresowania mniej typowymi, egzotycznymi smakami. Warto więc szukać mniej oczywistych smaków i połączeń.

Mintel: Producenci napojów gazowanych powinni szukać nowych smaków
fot. shutterstock

Zdaniem Reginy Maiseviciute różne smaki napojów gazowanych pomogą markom zbudzić zainteresowanie Millenialsów. Sprawdzają się tu smaki egzotyczne i niezwykłe, jak marakuja czy kwiat czarnego bzu, ale także niestandardowe połączenia, np. coli z pomarańczą. Nawet owoce jagodowe, takie jak czarna jagoda, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Na „liście życzeń” millenialsów znajdują się także napoje przypominające smakiem drinki alkoholowe. To stwarza wiele możliwości innowacji, jeśli chodzi o nowe wersje smakowe.

Jak podaje Mintel, obecnie wybór dostępnych w Polsce napojów gazowanych o nietypowych smakach jest niewielki. Polscy producenci napojów powinni więc w swoich planach uwzględnić inspiracje z innych krajów Europy. Smaki ziołowo-kwiatowe są tam obecnie popularniejsze niż w jakimkolwiek innym regionie - czytamy na blogu Mintela.

Jako przykłady ciekawych napojów gazowanych dostępnych na naszym rynku badaczka podaje:  Hopiniadę Lemoniadę z Browaru Jana, napój grejpfrut z rozmarynem od Moon Brothers i  Mito mix  od Krynicy Vitamin.

moon.jpg

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mintel RSS ALERT    /    Regina Maiseviciute RSS ALERT    /    napoje gazowane RSS ALERT    /    Browar Jana RSS ALERT    /    Krynica Vitamin RSS ALERT    /    Moon Brothers RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • natur 2017-07-27 07:38:33
    Mintelku nie kombinuj - takie smaki kupuje sie wyłącznie na spróbowanie i wie o tym każdy producent - zwykle sa to na tyle udziwnione smaki że po spróbowaniu nie wraca się do danego produktu. Za smakiem jeszcze musi iść czysta etykieta a nei smak osiągniety aromatami a kolor granatu sokiem z buraka.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.239.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.