REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Napój Burn podkreśla swój związek z Formułą 1

  • Autor: pr
  • Data: 13-06-2014, 11:29

Burn, marka napoju energetyzującego, podkreśla swój związek z Formułą 1. Na rynek trafiła właśnie nowa, limitowana seria puszek burn, z grafiką przedstawiającą bolid Lotus. Dodatkowo ruszył konkurs, w którym fani wyścigów mogą wygrać wyjazd na Grand Prix F1 na torze Monza we Włoszech.

REKLAMA

Konkurs jest częścią działań promocyjnych prowadzonych w internecie i punktach sprzedaży. By wziąć w nim udział wystarczy kupić dowolny produkt z charakterystycznym płomiennym logo i udzielić odpowiedzi na pytanie za pomocą specjalnej aplikacji. Na zwycięzców czeka wyjazd na wyścig Grand Prix F1 na torze Monza we Włoszech oraz oficjalne kurtki Lotus F1 Team.

Równocześnie, każdy, kto w czerwcu i lipcu odwiedzi profil facebook ma szansę wziąć udział w jednej z dodatkowych zabaw towarzyszących konkursowi. Zwycięzcy nagrodzeni zostaną koszulkami Lotus F1 Team, którego partnerem marka burn jest od początku 2013 roku.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (10 004) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH