Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marwit dystrybutorem napojów marki Capri-Sun

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-09-2015, 15:10
Napoje dla dzieci Capri-Sun podbiją polski rynek?
Marwit wyłącznym dystrybutorem napojów Capri-Sun w Polsce

Dostępne w ponad 100 krajach napoje dla dzieci w saszetkach ze słomką, są już dostępne w Polsce. Wyłącznym dystrybutorem została spółka Marwit, producentem świeżych soków i warzywno-owocowych przekąsek.

Capri-Sun to napój dedykowany dzieciom w charakterystycznych 200 ml saszetkach ze słomką.

Marwit rozpoczął współpracę z niemiecką firmą Wild, która jest producentem Capri-Sun, w II kwartale 2015 r. Na początku polska firma wprowadziła na sklepowe półki cztery warianty smakowe napojów: Orange (pomarańcza), Mystic Dragon (banan, truskawka, pitaja i jabłko), bestseller za naszą zachodnią granicą – Monster Alarm (jabłko, czarna porzeczka, wiśnia) oraz Multivitamin z pomarańczą, kiwi, ananasem, marakują, bananem, grejpfrutem i siedmioma witaminami.

Capri-Sun znajduje się w czołówce globalnych marek napojów dla dzieci. Marka powstała w końcu lat 60. XX w. w Niemczech, a niecałe 10 lat później rozpoczęła się jej ekspansja zagraniczna. Od tamtej pory Capri-Sun zdobyła 100 rynków, a na wielu z nich utrzymuje się na szczycie zestawień marek (w Niemczech, USA, Wielkiej Brytanii). Napój produkowany jest w 23 krajach. Jego dystrybutorem są m.in.: Kraft Foods (USA) czy Coca-Cola Enterprises (UK, Belgia, Irlandia, Francja).

Marwit nie ma takiej pozycji na rynku jak globalne koncerny, ale warto przypomnieć, że firma jest liderem na polskim rynku niepasteryzowanych soków świeżych i ma dobrą rozpoznawalność marki. W swojej ofercie ma również Owocudo - sok typu smoothie, Marwitki- małe marchewki, mieszanki Sałat Raz Dwa Trzy oraz surówki i zupy.

Czy Capri-Sun ma szansę pobić polski rynek soków i napojów dla dzieci? W Polsce rośnie popyt na napoje przeznaczone dla najmłodszych, zwłaszcza teraz - w kontekście wejścia w życie nowej ustawy zakazującej sprzedaży w szkolnych sklepikach "śmieciowej żywności". Także rodzice starają się kupować dzieciom produkty jakościowe i zdrowe. Także sam rynek soków rośnie. Po kilku sezonach spadków, zauważono odbicie i wzrosty spożycia w Polsce. Ma to związek ze modą na zdrowy styl życia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Nastka 18-09-2015, 21:47:
Mój niejadek w 1 klasie z większego "kanistra" nie dopije, nie zawsze domknie, utytła ustnik więc też kupuję małe kartoniki ze słomką. Najczęściej Michasia firmy Gomar - naturalnie smaczny sok 100% m.in. jabłkowy, jabłkowo-marchwiowy.
  • Tom 16-09-2015, 10:27:
Proponuje zdecydować sie: soki to sa czy napoje? Bo w świetle najnowszej ustawy napoje sa wykluczone z diety dzieci w szkołach, zatem pisanie o."zdrowym" trybie życia z tymi produktami, dosladzanymi, jest niestosowne ....

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.