REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Marwit dystrybutorem napojów marki Capri-Sun

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-09-2015, 15:10
Napoje dla dzieci Capri-Sun podbiją polski rynek?
Marwit wyłącznym dystrybutorem napojów Capri-Sun w Polsce

Dostępne w ponad 100 krajach napoje dla dzieci w saszetkach ze słomką, są już dostępne w Polsce. Wyłącznym dystrybutorem została spółka Marwit, producentem świeżych soków i warzywno-owocowych przekąsek.

REKLAMA

Capri-Sun to napój dedykowany dzieciom w charakterystycznych 200 ml saszetkach ze słomką.

Marwit rozpoczął współpracę z niemiecką firmą Wild, która jest producentem Capri-Sun, w II kwartale 2015 r. Na początku polska firma wprowadziła na sklepowe półki cztery warianty smakowe napojów: Orange (pomarańcza), Mystic Dragon (banan, truskawka, pitaja i jabłko), bestseller za naszą zachodnią granicą – Monster Alarm (jabłko, czarna porzeczka, wiśnia) oraz Multivitamin z pomarańczą, kiwi, ananasem, marakują, bananem, grejpfrutem i siedmioma witaminami.

Capri-Sun znajduje się w czołówce globalnych marek napojów dla dzieci. Marka powstała w końcu lat 60. XX w. w Niemczech, a niecałe 10 lat później rozpoczęła się jej ekspansja zagraniczna. Od tamtej pory Capri-Sun zdobyła 100 rynków, a na wielu z nich utrzymuje się na szczycie zestawień marek (w Niemczech, USA, Wielkiej Brytanii). Napój produkowany jest w 23 krajach. Jego dystrybutorem są m.in.: Kraft Foods (USA) czy Coca-Cola Enterprises (UK, Belgia, Irlandia, Francja).

Marwit nie ma takiej pozycji na rynku jak globalne koncerny, ale warto przypomnieć, że firma jest liderem na polskim rynku niepasteryzowanych soków świeżych i ma dobrą rozpoznawalność marki. W swojej ofercie ma również Owocudo - sok typu smoothie, Marwitki- małe marchewki, mieszanki Sałat Raz Dwa Trzy oraz surówki i zupy.

Czy Capri-Sun ma szansę pobić polski rynek soków i napojów dla dzieci? W Polsce rośnie popyt na napoje przeznaczone dla najmłodszych, zwłaszcza teraz - w kontekście wejścia w życie nowej ustawy zakazującej sprzedaży w szkolnych sklepikach "śmieciowej żywności". Także rodzice starają się kupować dzieciom produkty jakościowe i zdrowe. Także sam rynek soków rośnie. Po kilku sezonach spadków, zauważono odbicie i wzrosty spożycia w Polsce. Ma to związek ze modą na zdrowy styl życia.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Nastka 18-09-2015, 21:47:
Mój niejadek w 1 klasie z większego "kanistra" nie dopije, nie zawsze domknie, utytła ustnik więc też kupuję małe kartoniki ze słomką. Najczęściej Michasia firmy Gomar - naturalnie smaczny sok 100% m.in. jabłkowy, jabłkowo-marchwiowy.
  • Tom 16-09-2015, 10:27:
Proponuje zdecydować sie: soki to sa czy napoje? Bo w świetle najnowszej ustawy napoje sa wykluczone z diety dzieci w szkołach, zatem pisanie o."zdrowym" trybie życia z tymi produktami, dosladzanymi, jest niestosowne ....

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH