REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Napoje marki Trrick coraz szerzej dostępne na rynku

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 30-09-2015, 11:11
Napoje marki Trrick coraz szerzej dostępne na rynku
for. materiały prasowe / Blue Lemon (Trrick)

Wiosną br. firma Blue Lemon wprowadziła na rynek nową markę napojów gazowanych – Trrick. Na łamach www.portalspozywczy.pl, prezes Konrad Świerczyński ocenia letni sezon sprzedażowy dla tego produktu.

REKLAMA

- Pierwszy sezon obecności Trrick'a już za nami. Podsumowując efekty jakie udało nam się uzyskać możemy zaliczyć go do udanych i z optymizmem patrzeć na przyszłość marki - komentuje. 

- Jak wiadomo wprowadzenie produktu to dla każdej firmy czas intensywnej pracy. Na tym etapie szczególnie ważne jest zbudowanie odpowiedniej dostępności produktu, stanowiącej bazę do dalszych działań - dodaje.

W pierwszej kolejności, firma Blue Lemon skupiła się na pozyskaniu głównych firm dystrybucyjnych oraz budowie dystrybucji numerycznej. Na chwilę obecną - zgodnie z założeniami - Trrick jest dostępny w blisko 65 liczących się firmach dystrybucji hurtowej.

- Udało nam się również nawiązać współpracę z wieloma liczącymi się strukturami detalicznymi, m.in.: Stokrotka, Rabat Detal, Sklep Polski, sieć Mirabelka, Lewiatan Mazowsze, Lewiatan Świętokrzyski, Sieć Chorten, Witaj, Eden, Top Market, PSS Społem Kielce, PSS Białystok i wiele innych – mówi Konrad Świerczyński.

- Dalsze rozmowy handlowe wciąż trwają. Mamy nadzieje ze już wkrótce będziemy mogli poinformować o nowych sieciach oferujących nasze produkty – dodaje.

Napoje Trrick są dostępne w pojemności 2 litry, w pięciu orzeźwiających smakach: Lemon, Orange, Lime, Grapefruit, MultiFruit. Sugerowana cena detaliczna: 2,39-2,69 zł.

Produkcja napojów odbywa się „na zlecenie” Blue Lemon, w zewnętrznej rozlewni.

Blue Lemon jest nowo powstałą firmą, którą tworzą doświadczeni menadżerowie z branży spożywczej. Oprócz marki Trrick, drugą  z  linii produktowych firmy jest seria Mix Fresh - produkty pierwszocenowe, kierowane dla  konsumentów dla których cena jest jednym z  ważniejszych kryteriów wyboru.

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Anonim 01-02-2016, 15:57:
Te wersje limitowane zawsze sprzedają się najlepiej ;-)
  • Anonim 01-02-2016, 15:55:
Te wersje limitowane zawsze sprzedają się najlepiej :-).
  • U Zosi 01-02-2016, 08:45:
Żeby napić się piwa nie trzeba mieć browaru Ale pana firma Anonimie nie jest stworzona aby mógł Pan napić się napoju. Bez rozlewania przyjdzie lato i będzie w wersji limitowanej.

Zobacz wszystkie komentarze (5)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 958) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH