Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Napoje marki Trrick coraz szerzej dostępne na rynku

Wiosną br. firma Blue Lemon wprowadziła na rynek nową markę napojów gazowanych – Trrick. Na łamach www.portalspozywczy.pl, prezes Konrad Świerczyński ocenia letni sezon sprzedażowy dla tego produktu.

Napoje marki Trrick coraz szerzej dostępne na rynku
for. materiały prasowe / Blue Lemon (Trrick)

- Pierwszy sezon obecności Trrick'a już za nami. Podsumowując efekty jakie udało nam się uzyskać możemy zaliczyć go do udanych i z optymizmem patrzeć na przyszłość marki - komentuje. 

- Jak wiadomo wprowadzenie produktu to dla każdej firmy czas intensywnej pracy. Na tym etapie szczególnie ważne jest zbudowanie odpowiedniej dostępności produktu, stanowiącej bazę do dalszych działań - dodaje.

W pierwszej kolejności, firma Blue Lemon skupiła się na pozyskaniu głównych firm dystrybucyjnych oraz budowie dystrybucji numerycznej. Na chwilę obecną - zgodnie z założeniami - Trrick jest dostępny w blisko 65 liczących się firmach dystrybucji hurtowej.

- Udało nam się również nawiązać współpracę z wieloma liczącymi się strukturami detalicznymi, m.in.: Stokrotka, Rabat Detal, Sklep Polski, sieć Mirabelka, Lewiatan Mazowsze, Lewiatan Świętokrzyski, Sieć Chorten, Witaj, Eden, Top Market, PSS Społem Kielce, PSS Białystok i wiele innych – mówi Konrad Świerczyński.

- Dalsze rozmowy handlowe wciąż trwają. Mamy nadzieje ze już wkrótce będziemy mogli poinformować o nowych sieciach oferujących nasze produkty – dodaje.

Napoje Trrick są dostępne w pojemności 2 litry, w pięciu orzeźwiających smakach: Lemon, Orange, Lime, Grapefruit, MultiFruit. Sugerowana cena detaliczna: 2,39-2,69 zł.

Produkcja napojów odbywa się „na zlecenie” Blue Lemon, w zewnętrznej rozlewni.

Blue Lemon jest nowo powstałą firmą, którą tworzą doświadczeni menadżerowie z branży spożywczej. Oprócz marki Trrick, drugą  z  linii produktowych firmy jest seria Mix Fresh - produkty pierwszocenowe, kierowane dla  konsumentów dla których cena jest jednym z  ważniejszych kryteriów wyboru.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Trrick RSS ALERT    /    Konrad Świerczyńsk RSS ALERT    /    Blue Lemon RSS ALERT    /    napoje gazowane RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • U Zosi 2016-01-30 11:19:08
    Zewnętrzna rozlewnia. Znów ktoś zaczyna biznes bez pieniędzy. Jak przyjdzie lato napojów nie będzie.
  • Anonim 2016-01-30 14:48:30
    OSHEE TEŻ JEST BEZ WŁASNEJ ROZLEWNI, A OSIĄGNĘLI OGROMNY SUKCES. Czy ktoś siedzi w portfelu prezesa Blue Lemon i zna jego majątek? Nie trzeba kupować browaru, żeby napić się piwa. ;-)
  • U Zosi 2016-02-01 08:45:16
    Żeby napić się piwa nie trzeba mieć browaru Ale pana firma Anonimie nie jest stworzona aby mógł Pan napić się napoju. Bez rozlewania przyjdzie lato i będzie w wersji limitowanej.
  • Anonim 2016-02-01 15:55:42
    Te wersje limitowane zawsze sprzedają się najlepiej :-).
  • Anonim 2016-02-01 15:57:34
    Te wersje limitowane zawsze sprzedają się najlepiej ;-)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.182.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.