Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Napoje, słodycze, chipsy i fast food – to najczęściej kupują młodzi Polacy

  • Autor: Rzeczpospolia
  • Data: 04-11-2016, 08:26
Napoje, słodycze, chipsy i fast food  – to najczęściej kupują młodzi Polacy
fot. shutterstock.com

Dzieci do 16 roku życia stanowią całkiem poważną grupę konsumentów, a pieniądze z kieszonkowego głównie przejadają. Największa grupa wydaje je na słodycze i napoje  – podaje Rzeczpospolita za agencją Generations.

Z badania IQS dla agencji Generations wynika, że młodzi Polacy do 16 roku życia wydają sporą część pięniędzy z kieszonkowego na słodycze i napoje. Na kolejnych miejscach znalazły się chipsy i fast-food.

– Nie bez powodu lokalizacje w okolicach szkół są tak pożądane. Wystarczy wybrać się do takich sklepów w czasie przerw, by zobaczyć, jak ogromny jest wtedy ruch – mówi Rzeczpospolitej przedstawiciel jednej z sieci.

Więcej w "Rzeczpospolitej".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 306) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH