Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Nestle: 40 procent dzieci woli słodkie napoje niż wodę

Badania Ipsos dla Nestlé Waters i Nestlé Pure Life wskazują, że aż około 40% dzieci woli słodkie napoje niż wodę. Jednocześnie blisko 40% rodziców przyznaje, że musi uciekać się do różnych rozwiązań w celu podania dziecku wody.

Nestle: 40 procent dzieci woli słodkie napoje niż wodę
fot. shutterstock

35% uatrakcyjnia wodę ciekawą butelką lub słomką, 32% stawia ją na noc koło łóżka – licząc, że dziecko odruchowo po nią sięgnie, a około 50% pakuje wodę do szkolnego plecaka. W szkole na spożycie wody wpływa m.in. posiadanie ze sobą butelki – około 70% dzieci po nią sięga, a 86% spożywa tę wodę wprost z butelki. Z badań wynika, że na zwiększenie spożycia wody przez dzieci główny wpływ mają: bardziej zabawne i ciekawe butelki z wodą (około 50% wskazań), butelki bardziej poręczne dla dzieci (ponad 40% wskazań) oraz ciekawe materiały na temat wody, np. wideo (ponad 30% wskazań).

- Przekonanie dziecka do regularnego picia wody w ciągu dnia bywa zadaniem trudnym – zwłaszcza w obliczu zamiłowania najmłodszych do wszystkiego, co słodkie. Badania wskazują, że około 40% dzieci woli słodkie napoje od wody. Niestety nadmierne ich spożycie może przyczyniać się do zwiększenia ryzyka nadwagi i otyłości, a także rozwoju tak popularnej w Polsce próchnicy – wyjaśnia Katarzyna Zadka, Starszy Specjalista ds. Żywienia w Nestlé Polska, ekspert marki wody źródlanej Nestlé Pure Life.

- Projektując niestandardowe, przemyślane rozwiązania dajemy rodzicom cenne narzędzie umożliwiające im zachęcenie dzieci zarówno do spożywania wody, jak i poznawania otaczającego świata. Nowa seria Glow in the Dark świeci w ciemności – co może okazać się pomocne w uzupełnieniu płynów także podczas nocnych przebudzeń dziecka. Mamy nadzieję, że będzie to kolejna pomoc w uczeniu dzieci miłości do wody. To ogromnie ważne, ponieważ właśnie w wieku dziecięcym kształtujemy nawyki, które zostają z nami na całe życie – dodaje Katarzyna Zadka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Nestlé RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    woda RSS ALERT    /    rynek wody RSS ALERT    /    dzieci RSS ALERT    /    Katarzyna Zadka RSS ALERT    /    Nestle Pure Life RSS ALERT    /    napoje RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Julita 2019-08-21 16:05:21
    Wiem coś o tym, moje dzieic tylko słodkie by piły, a ja je uczę, by wybierały moją pierwszą cisowiankę, bo woda jest zdrowa i dobrze wpływa na organizm. Żeby je zachęcić do picia to do wody dokładam im owoce.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.254.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.